24 Aralık 2013 Salı

Öncelikle tüm Hristiyan dostlarımın Noel'i kutlu olsun. Bugün Noel :)

Bu sabah 10.00'da pilates dersi vardı ve ben de gitmeye kararlıydım. Hatta saatimi bile ayarladım. Ama tabi ki bu planım da yolunda gitmedi :) Çünkü benim tatlı, melek kızım İnci 07.30'da ağlayarak uyandı ve onu odasından alıp yanıma getirdim. Beraber yanak yanağa bir süre daha uyuduk. Tam saatimin çalma zamanı gelince  kalkmaktan vazgeçtim. Amaaaaan boşver ya pilatesi İnci'me sarılıp uyuyayım sporu sonra da yapsam olur, bu anın tadını çıkarayım diye düşündüm. Hiç pişman değilim :)

Kahvaltıda bu sabah sadece kaşarlı tost yedim ve yanında 1 bardak süt içtim. Sonra İnci'nin kahvaltısını uzun uğraşlar sonucu yedirdim. Malesef bu kahvaltıdan hiç hoşlanmıyor :( meyve püresi, sebze püresi, yoğurt çok iyi gidiyor ama kahvaltı sorunlu :(. Bu tahıllı kaşık mamasını sevmedi, bir de bebek ekmeklerini deneyeceğim sonra…

Dışarda işlerim vardı, onları hallettikten sonra eve geldim ve yemeğimi yedim.

14.00
3 kaşık ıspanak yemeği
6-7 kaşık kara buğday pilavı (kara buğdayı merak edenler için bir tık)
3-4 kaşık Ada yoğurt (kaymağını da yedim)

15.30
1 fincan tek şekerli kahve 
1/2 fincan kadar kuru dut


Ofise gidince üşüdüğüm için sıcak bir şey içmek istedim. Kahvemi evde içtiğim için çay yaptım. Aromalı olursa çay seviyorum. Yoksa çay 1. tercihim olmaz.

17.30
1 kupa Twinings earl grey çay
4 tane Peyman kuru erik


Eve gelip İnci'yi emzirip uyutmam (tabi ki kısa bir süre uyudu) biraz zaman aldı. Akşam yemeğimi 21.00 civarında yedim.


21.00
1 tabak sulu köfte
4-5 kaşık zeytinyağlı pırasa
6 kaşık peynirli makarna

Bugün çok sağlıklı beslenmişim aferin bana :)

Yatmadan önce biraz çekirdek ve 1 tane de muz yedim.

Dikkat edin makarna ve pilav yediğimde asla ekmek yemem. Ama bunlarsız kesinlikle yaşayamam. Lütfen bana bir daha Karatay diyeti hakkındaki fikrimi sormayın :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

24 Aralık 2013 Salı

6 yorum:

  1. :) menülerimi sizden esinlenerek yapıyorum artık mercimek yemeği - ıspanak vs.
    ne güzel az yiyorsunuz ben sizin tüm gün yediğinizi bir öğünde yiyiorum :(
    ama artık kararlıyım bu cumartesi spora başlıyorum ve öğünlerimi şuan itibariylede azaltttım.

    YanıtlaSil
  2. Bnde ne yediğimin hesabını tutmaya başladım kaşıkları sayıyorum.ama o kadar alışkanlık oldu ki millete koyarken de saymaya başladım :)

    YanıtlaSil
  3. serap hanım her ne kadar yazamasamda günlük olarak bloğunuzu takip ediyorum ve çok beğendiğimi ve öz verinizden dolayı tebrik ettiğimi belirtmek istiyorum hemen hemen aynı zamanlarda doğum yaptık ve bende çalışan bir anneyim çoğunlukla aynı duyguları paylaşıyoruz aslında benim merak ettiğim online olarak danışmanlık yapıyor musunuz? istanbulda yaşamayanlar için bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim Elif

    YanıtlaSil
  4. merhabalar serap hanım,
    takip edilesi süper bir bloğunuz var. keşfedeli 1 ay oldu, ama okumaya doyum olmuyor. inciniz de çok tatlı. yazdıklarınızdan pay çıkarıp beslenme yöntemi belirliyorum kendime. tekrar çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. merhaba yazılarınızı okumak çok keyifli..sizden bi ricam olucak ara öğünler hakkında bi yazı yazabilirmisiniz sağlıklı alternatifler falan vede arada nasıl daha masum kaçamaklar yapabiliriz bu tarz şeyler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...