Uykusuz

Offf ne gündü ama! Gözümden uyku akıyor çünkü dün gece 05.30'a kadar gözüme uyku girmedi. Ha uyudum ha uyuyacağım diye inatla yataktan çıkmadım ama delirecek gibi oldum diyebilirim. Daha çok uykum açılmasın diye internete falan da girmedim, tv de açmadım. Sadece kafamda tilkiler ve kuyrukları arasındaki alan hesaplamaları, formüller, onun türevi, bunun integrali derken uyku bana yalan oldu :(

Neden uykusuz kaldığımı ve asıl mevzuyu bugün açıklamayı düşünmüyorum. Amacım gizem yaratmak değil sadece zamanını beklemek. Zaten bekleme uzmanıyımdır, acayip güzel beklerim, hiç pes etmem illa beklerim. Hani bir olayın sonucuna giderken ki o bekleme süresi var ya, sanırım ben oradaki bekleme sürecinin verdiği hazzın bağımlısıyım. Sonuç değil yani, sonuç sonuçtur illa ya olacak ya olmayacak zaten.

Mesela bu ara sömestr tatiline giden danışanlarımı sabırla bekliyorum. Kayak tatiline gidip de sucuk ekmek yerken ve sıcak çikolata içerken beni düşünen danışanlarımı bekliyorum... Aman da hava buz gibi gidip işkembe çorbası mı içsek diyen ve haftada 3 gün gözümün yaşına bakmadan diyetini bozan danışanlarımın acilen hizaya gelmesini bekliyorum... (o kendini biliyor) Beklerken işte size çok güzel bir sürprizim var, onu da açıklamayı bekliyorum ;)

Haa bir de yazmaya başladığım mini mini bir tarif kitabım var, malum bir takım kazık yemeler ve bunalımlar sonucu ara vermek zorunda kalmıştım. Şu son yamacı da aşayım ilk düzlükte onu da tamamlamaya başlayacağım.

Ve de çok samimi bir içerikle beraber Youtube kanalımızı da yayına alacağız. Youtube koçum Haluk Tatar geçen yıl özenle çektiğimiz videolarımızı komple devre dışı bırakıp yeniden video çekmemiz gerektiğini kafama kaktığı için el mecbur baştan başlayacağız. Niyeee? Çünküüüü içerik ve bilgiler hala güncel ama benim saçlar kısaldı, görüyorsunuz di mi imaj herşeydir. Üstad ne derse o!


Youtube kanalı için çekmemi istediğiniz konu başlıklarını bu yazının altına yorum olarak eklerseniz sevinirim. Çünkü bu diyetetik konusu okyanus misali, en çok talep edilen konulara öncelik vermek mantıklı olabilir.

Yaa bi de içimde çok tatlı bir heyecan var. 1 Mart'ta 40 yaşıma giriyorum. O sebepten kendimle baş başa ufak bir yurt dışı kaçamağı yapmayı düşünüyorum. Bana vizesiz gidebileceğim bir yer tavsiyesinde bulunursanız 2-3 günlük bir kaçış planım var. Şimdilik aklımda Belgrad var ama çok uzak olmayan ve 2-3 günde gezilebilecek bir yer aklınıza gelirse yazın bana. Yazık bana :( 2012 Haziran'dan beri yurt dışına ayak basamadım (sanki yurt içinde çok gezmişim gibi)

Bugünlük bu kadar diyelim ki yarına da yazacak birkaç cümlemiz kalsın.

Sevgilerimle...

Diyetisyen Serap Orak

23.01.2019


Sosyal medyada takip etmek için:


İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...