Ofiste 10.yıl

Son 1 haftama bakarsam çok acayip şeyler dönüyor hayatımda diyebilirim. Zaten 3 gün üst üste blog yazmamdan anlaşılmıştır. Yine beyin fırtınaları ve duygu karmaşaları yaşıyorum. Bu da benim için acayip bir motivasyon yaratıyor. Geçen hafta domuz gribi olup evde kendi kendime ölümden döndüğüm için galiba bu hafta hayata ekstra bağlandım sanki :) Tamamen yıkılmadım ayaktayım modumdayım.

Yeni manzaram

Önce fazla uzatmadan uykusuzluk nedenimi açıklayayım. Çok ani bir gelişme ile 1 günde yeni ofis kiraladım. 10 yıldır çalıştığım ofisimden taşınıyorum. Uzun yıllar yalnız çalıştıktan sonra nihayet yoluma psikolog dostum Dilek Kılıç'la devam ediyorum. Bu sebeple 2+1 daireden 3+1'e terfi etmem gerekti. Neyse ki çok uzağa gitmiyorum, aynı binada 18. kata taşınıyoruz. Tüm eski danışanlarıma bilgi vereceğim ama eğer takip edenler varsa 3. kattan 18. kata çıktığımı ilan ediyorum. Bu ofisimde çok güzel, çok kötü, çok yoğun, çok yalnız, çok endişeli, çok mutlu zamanlarım oldu. Yanımda olan, beni destekleyen, benimle gurur duyan ve beni cesaretlendiren tüm yakın dostlarıma, danışanlarıma ve aileme çok teşekkür ediyorum. Hayatımın bundan sonraki kısmında yepyeni bir kapı açtığım için oldukça heyecan duyuyorum. Yine desteğinize ihtiyacım var, umarım yine benimle olursunuz ve kendimize iyi bakmaya devam ederiz...

18. kat manzaram

Taşınma işini bu hafta Perşembe günü halletmeyi düşünüyoruz. Aynı binada olduğu için çok uzun sürmeyecektir diye düşünüyorum. Sonuçta ofiste evdeki kadar çok eşya olmuyor. Kolay olur sanırım. Ofis olduğu için en önemlisi internet bağlantısı vs. gibi işlerin çözülmesi.

Nedense bu seneye çok anlam yükledim. 40 yaşıma 1 ay kala 10 yıllık ofisimi değiştiriyorum. Benim için çok önemli bir değişim olacak. Ayrıca 30'lu hanelerden 40'lara geçiş yapacağım. Acayip derinlere dalıyorum yani. Blog yazmaya 2011 Şubat ayında başlamıştım ve o yıl 32. yaşımı kutlamıştım. Hayat çok acayip ya, yine burdayım sizinle hayatı paylaşıyorum bu sefer 40 yaşıma giriyorum. Ne çok şey paylaşmışız...

Bu arada 40 yaş kutlamam için kendime şöyle fazla vaktimi almayacak ama güzel değişiklik olacak bir tatil imkanı yaratmayı düşünüyorum. Vizesiz bir yere gidebilirim. İşler güçler aksamasın diye 2-3 gün yeter. Şu an aklımda Belgrad var. Başka önerisi olan?

Bugün Pazar olduğu için her çocuklu, çalışan Türk kadını gibi ben de yemek yaptım. Annem sağolsun buzluğa sulu köfte atmış 1 paket, onu ekşili köfte yaptım. Bir de yine annem sağolsun yaz domatesleriyle yaptığı konserveden kullanıp bol domatesli, biberli bir bulgur pilavı pişirdim. Bulgur olarak baş başı bulgur kullandım. Taneleri büyük oluyor hoşuma gidiyor. Glutensiz beslenen tüm dostlarıma selam gönderiyorum ama bu evde glutensiz beslenmek yasak.

Şu anki yaşam tarzım ve yoğunluğum nedeni ile artık her öğün ne yiyorum paylaşmam mümkün değil ama eski hayatımdan çok da farklı değil diyebilirim. Yine de arada bir öğün fotoğrafları çekip paylaşabilirim. Bunun dışında çokça hayatı paylaşmak için burdayım. Yarın görüşmek üzere...

Diyetisyen Serap Orak

27 Ocak 2019


Sosyal medyada takip etmek için:


İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

1 yorum:

  1. Arzu Kılıç29 Ocak 2019 23:38

    Serapcim hayirlisi olsun.. Bazen tebdili mekanda ferahlik vardir biliyorsun.
    Yeni yaşin kutlu,hersey gönlünce olsun..
    Sevgiler��

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...