Bencillik dönemime hoşgeldiniz :)

Merhaba :)

Taşınma haberimi alıp da hayırlı olsun dileklerini esirgemeyen ve taşınırken ihtiyacın olursa beni mutlaka haberdar et diyen arkadaşlarıma ve danışanlarıma çok teşekkür ederim. Gerçekten bu desteği görmek iyi hissettiriyor. Herkes kalbinin izin verdiğince cümle kurabilir, bazıları için bu kelimeleri ağıza almak bile bir güçtür.

Yerleşince tüm güzel kalpleri ofisime beklerim. Kahve benden, muhabbet sizden ;) Bu taşınma işi aynı zamanda güzel bir temizlik de olacak. Çünkü bazı evrakları, firma broşürlerini falan yıllarca saklamışım. Artık kapanan firmalar bile var. Hepsini atacağım. Floppy disketlerim hariç :)

2019 yılı daha zor geçecek diyenler var ama ben 2018 yılını gerçekten sevmedim. Hayatımda çok fazla negatif unsur oldu. Bunları 2019 yılında komple eleyip yoluma devam edeceğim. Zaten tek sayılı yıllar bana her zaman daha iyi gelmiştir. Beni geliştiren ve mutlu eden şeyleri hayatımda tutup, gerilememe veya mutsuz olmama sebep olabilecek şeyleri kendimden uzak tutacağım.  En sevdiğim Mirkelam şarkılarından biri gibi tıpkı, Mutlu olmak istiyorummmm :) Bencillik dönemime hoşgeldiniz :)


1 ay önce yarın akşamki konser için bileti almıştım. Arkadaşlarımla beraber DasDas'da Fazıl Say dinlemeye gideceğiz. Eve geç geleceğim için blog yazmaya fırsat bulamam sanırım. Ertesi gün de ofis taşınacak.  Perşembe akşamı raporumu sunarım :) Yarın öğleden sonra biraz koli yapayım bari.

Takipte kalın :)

Sevgiler...

Diyetisyen Serap Orak

29 Ocak 2019

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...