1,44 MB

Yazımın başlığını ne anlama geldiğini takipçilerimden kaç kişi anlayacak bakalım? :) Akranlarım anlamıştır da yeni nesil için tahmin etmesi bile çok zor. Şimdi nerden çıktı bu floppy muhabbeti diyeceksiniz. Cevap veriyorum: taşınacağım için dolap içlerini boşaltıyorum. Taa üniversite yıllarımdan kalma disketlerimi buldum. Bütün ödevlerimizi bunlarda taşırdık. Sığmazdı 2. yi de taşırdık :) Atmaya kıyamamışım, hala saklıyorum. Niye atmaya kıyamadım biliyor musunuz? Çünkü o zamanlar çok havalı olan renkli disketlerden almışım da ondan :) Biliyorsunuz genelde siyahtı. Ama kadın milleti işte, illa renklisini alacak :) Şimdi bu disketleri okuyacak donanım bile yok ama kendisini hala saklıyorum. Şimdi bu saçmalık değil de ne? At gitsin di mi? Yok atamadım. Belki yerleşirken atarım...


Maddi imkansızlıklar nedeniyle ofisi taşırken yeni mobilyalar alma şansım yok. Her zamanki gibi ilerde yenilerim kafasındayım. O ilerdeki günler geliyor ama bir türlü mobilya yenileme sırası gelmiyor. İşim gereği sanki çok şekil takıntım varmış gibi görünebilir ama neyse ki öyle mobilya modası derdinde falan değilim. Bana mobilyam, dekorasyonum veya imajım için gelecek kimse gelmesin hatta. Bu saatten sonra kafası boş insana ayıracak zamanım, emeğim ve sabrım yok zaten. Bu, hayatımın her alanında geçerli bir karar. Gerçekten değişmek isteyen, bilinçli, farkındalığı yüksek insanlarla birbirimizi çekiyoruz zaten. Bundan sonra da öyle olur tahminimce... Tamam tamam kabul ediyorum, biraz daha para kazanıp yeni mobilyalar almayı da kafamın bir kenarında tutuyorum :)

Şimdi bir diyetisyen itirafı geliyor :) ofiste profesyonel vücut analizi cihazım olup da hiç tartılmamama ne diyorsunuz? Bari yeni ofise yerleşince bir analiz yapayım kendime. Yine eski usul kıyafet darlık bolluk hesaplarına göre kilomu koruduğumu tahmin ediyorum. Aslında azcık dikkat etsem de 40 yaşıma biraz kilo verme girsem iyi olur. Tahminimce şu an 57'li bir kiloda olabilirim. 55 olsam fena olmaz aslında ;)

Arkadaşlar kışı atlatmaya az kaldı. Kendinize artık çeki düzen verin. Sonra yaz geldi ben hala fit olamadım diye söylenmeyin. Diyet yapacaksanız Şubat, Mart, Nisan ve Mayıs aylarını iyi değerlendirin. Bak karşınızda 17 yıllık diyetisyen var, tavsiyelerime güvenin :) Kazakların altında kıvrımları saklamak kolay, bunun tişört mevsimi de var. Dost acı söyler, gerçekçi olun, bahanelere sarılmayın. Bu zamana kadar yediklerinize sayın.

Bu akşamlık vaaz bu kadar, yeterince uyku kaçırıcı olmuştur :) Mide kapasitenizi zorlamayın, 1,44 MB'lık floppy disketleri düşünün. Onlar da daha çok bilgi depolamak isterdi eminim ama kapasite bu kadar :) hadi öptüm, görüşürüz...

Sevgilerimle

Diyetisyen Serap Orak

28 Ocak 2019

Sosyal medyada takip etmek için:

İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...