106. GÜN

Bu Cumartesi resmen ekildim :) Pek çok randevum son dakikada iptal oldu.

08.30
1 bardak süt

10.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

13.00
2-3 adet kuru erik

İş çıkışı Semra, Berra, annem, Kürşad ve ben buluşup yollara düştük.

14.30
Bolca kraker, bisküvi vb. (arabada giderken açlığımı bastırmak için ne bulduysam yedim)
1 kutu ayran
Avrupa yakasında Turkuazoo Akvaryum'a gittik. İyi ki de gitmişiz çünkü gerçekten çok eğlendik. 4 yaşında bir kız çocuğuyla gidilen her yer çok eğlenceli oluyor :)

18.00
1 porsiyon Edirne Tava Ciğeri (hem sakatat hem kızartma! işte bunun izahı yok. Yedim işte ne yapayım seviyorum)
2 dilim ekmek
1 kutu ayran

20.00
1 kupa çay (şekersiz)

21.00
5-6 tane çilek
4-5 tane yeni dünya

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Akşam yemeği biraz ağır geldi, çünkü hem kızartma hem de sakatat olduğu için bünyemi zorladım. Her zaman yemediğim için telafi edeceğimi düşünüyorum. Zaten 1-2 saat ayakta kaldığımız için de kalori de harcamış oldum.

4 Haziran Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. selamlar .... sayenizde turkuazoo oldugunuda öyrendim ... hemen google dim :) .... hemen hemen her sabah süt iciyorsunuz ... sebebini tam anlamis degilim ... bana aciklarmisiniz .... okurlarimdan biride bana tavsiye eti sizin böyle yaptiginizi anlati .... soguk mu sicakmi icilmeli?... bi farki varmi? ... ben kimi sabahlari saat 6 da isbasi yapiyorum .... saat 5-5.30 gibi kesinlikle kahvalti yapamam .... bu durumda süt icsem olurmu .... calistigim günler ... iste kahvaltimi yapiyorum ama 1.ara ögünümü degil ....ayyyy basinizi sisirdim demi =sorry= iyi geceler dilerim sevgilerle Meltem

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Meltem Hanım,
    Sabahları o kadar aç uyanıyorm ki evden birşey yemeden çıkarsam kendi karın gurultumdan yanımdakini duyamam :) hatta hazırlanırken evin sessizliğinde bu ses o kadar baskın olabiliyor ki...Sabahları çay içmeyi sevmem, o nedenle süt içmek hem beni serinletiyor, hem kahvaltıya kadar tok tutuyor. Üstelik sütü o kadar çok severim ki tutmasam 1 litre süt içebilirim :)
    Ayrıca süt ve yoğurtta doğal olarak yağ yakıcılar bulunmaktadır. CLA dediğimiz bu madde kilo kontrolünde önemlidir. Ancak light süt ve yoğurttan bunları alamayız.
    Sabah uyanınca siz de 1 bardak süt için çok işe yarayacağına eminim...
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. selamlar .... cevap verdiginiz icin cok sevindim ... tesekkürler .... sütü bende severim ... light mi olsun olmasin sorumuda böylece acikladiniz .... iyi günler dilerim sevgilerle Meltem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...