124. GÜN

22 Haziran Çarşamba

08.00
1 bardak süt

09.30
2 kaşık Sütaş Krem peynir
3 dilim Wasa
Kahve

Öğle randevularım bittikten sonra baya bir boş zamanım olduğu için bugün yemeğimi ofiste hazırladım. Derin dondurucuda İglo Somon fileto vardı. Bir de güzel salata yaptım..

13.00
1 dilim İglo Somon fileto
Bol Salata (1 kaşık zeytinyağı, göbek salata, domates, salatalık-salatayı baya çok yapmışım iyi şiştim)
1 dilim Wasa (ekmek yoktu)


Tam kahve yapmak üzereydim ki bir arkadaşım çıktı geldi, süpriz yapmış. Gelirken de pembe büyük bir Macaron getirmiş :) Tatlı sevmediğim için daha önce hiç Macaron yememiştim, ilk kez yemiş olacağım. Malesef şeklini bozduktan sonra fotoğrafını çekmek aklıma geldi :)

16.00
1/4 Macaron (bana çok tatlı geldi bundan fazla yiyemem, içi reçelliydi)
Kahve

Bu akşam biraz geç çıktım. Eşim de evde olmayacak ben de eve gidince hafif ve kolay birşey yemeyi tercih ettiğim için cacık yaptım. Takip edenler daha önce de cacığı öğün olarak yediğimi bilirler...

20.30
1 büyük kase cacık (içinde salatalık, taze soğan, nane, sarımsak, dereotu ve maydonoz var)
3 dilim ekmek (cacığın içine doğradım böyle yemeyi çok severim)

22.30
5-6 tane iri yeşil erik
3 kalın dilim karpuz

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Akşam hafif yemiş oldum, zaten öğlen de somon yemiştim. Çok güzel beslenmişim bugün kendimi tebrik ediyorum :) Haftasonu yine düğün var o nedenle hafif yemeye çalışıyorum...

22 Haziran Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...