346. GÜN (her yerde kar var!)

30 Ocak Pazartesi 2012

Bu sabah karlı ve buz gibi bir havayla güne başladık. Her yer bembeyazdı, çok kalın bir kar tabakası değildi ama haberlere göre yağmaya devam edecek...
Evde annemle beraber kahvaltı yaptım. Semra ve Berra bizde kalmışlardı. Kar yağınca okullarına taksiyle gitmek zorunda kaldılar...

09.00
2 dilim beyaz peynir
2 dilim beyaz ekmek
1 bardak çay

Kar yağmaya devam ettikçe randevularım birer birer iptal olmaya başladı...

10.30
1 kupa kahve

Öğle yemeğimi dışardan sipariş verdim. 


14.30
1 kase ezogelin çorbası
Ton balıklı salata
1 yuvarlak kepekli ekmek

Kar muhteşem yağıyor, izlemesi harika. Bir Ankaralı olarak karlı havaları ve kış mevsimini çok severim. Hatta ben yazı pek sevmem. Bu kadar büyük ve yoğun bir şehirde bu kadar kar yağınca herşey alt üst olsa da her mevsimin ayrı güzelliği var, şikayet etmeye gerek yok...:)


16.00
1 kupa kahve

Trafik o kadar kötü ki saat 17.00'deki randevum 18.00'de gelebildi. Ofisten çıkışım geç oldu. Dışardaki trafik kaosu ancak yaşanabilir, anlatılamaz! Eve yürüyecek durumda olmadığımdan her zamanki gibi taksiyle gitmeye karar verdim ama taksiler almıyordu. Tüm Ataşehir kilit durumdaydı. Çok zor taksi buldum. 3 ayrı kişi aynı taksiye bindik, adam çok duamızı aldı :)

Evde annem ve bize geri gelmek zorunda kalan Semra ve Berra da vardı. Sanırım mahsur kaldılar :) karlar erimeden hiçbir yere gidemezler, yaşasın!...


20.30
3 kaşık körili tavuk
3-4 kaşık erişte
4 kaşık zeytinyağlı pırasa

21.30
1 kupa Lipton elmalı yeşil çay

22.30
1 adet vişneli Eti browni intense(1 lokmalık ama sırf çikolata ile kaplı)

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün harika bir kış günüydü. Dün kalorili beslendiğim için bugün salata yemeyi tercih ettim. Zaten akşam da güzel bir öğün oldu. Sebze, salata, karbonhidrat, protein herşeyden olan sağlıklı bir beslenme günüydü. Benim iştahım çok açıldı. Soğuktan olduğunu düşünüyorum. Bakalım kontrolde tutabilecek miyim?

30 Ocak Pazartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...