191. GÜN

28 Ağustos Pazar

Bugün 15.35 uçağı ile Antalya'ya gidiyoruzzzzz :)
Hızlı bir kahvaltı yapmamız lazım, hazırlıklar hep son dakikalara kalıyor...

10.00
2-3 dilim kadar Ramazan pidesi
2 dilim beyaz peynir
1 bardak süt

Evden çıkmadan önce kalan son yiyeceklerimizi yiyelim dedik...

14.00
1 kaşık pirinç pilavı
3-4 tane acılı elma dilim patates kızartması


Uçakta kahve keyfimin yanında yeni kitabıma da başladım. Kitabın adı "ZAMANE AŞKLARI" ve bu kitabı benim güzel bir danışanım yazdı, DUYGU ÖZLEM YÜCEL. Gerçekten çok eğlenceli bir dille yazılmış, günümüzün büyükşehir ilişki modellerinden örnekler veren bir aşk ve ayrılık kitabı. Okurken çok eğleneceksiniz ve kendinizden mutlaka birşeyler bulacaksınız...

16.00
Az şekerli kahve

Eve geldiğimde çok acıkmıştım ve iftara kadar dayanmam mümkün değildi...

18.00
1/2 patesli gül böreği(hımmm harika)
2 adet kuru kayısı
1/2 kahve fincanı kadar kabak çekirdeği


İftar
1 kase mercimek çorbası
2-3 kaşık barbunya pilaki
1 kaşık közlenmiş patlıcan
8-9 parça kadar kavurma eti
2 kaşık pirinç pilavı
1 adet zeytinyağlı kırmızı biber dolması

Lara'daki Akdeniz Dondurma'ya gittik, evimize çok yakın

22.00
1 top sade dondurma

Eee bu kadar yiyince biraz hazımsızlık çektim. Normalde maden suyunu sevmem ve neredeyse hiç içmem ama bugün ihtiyaç duydum

23.30
1 adet maden suyu

Günün değerlendirmesi :
Her şeyden az az yemeye çalıştım, bu tatilde kilo almak istemiyorum çünkü. Ama sonuçta tatil bu, beslenme alışkanlıklarınbın da biraz da olsa tatile çıkması gerek :) Dün tartıldım 55.1 kiloyum. Tatil sonrası yine bakarız...

Bu tatilde ne kadar su içtiğimi yazmayacağım, tahmin edersiniz ki Antalya'nın sıcağında 3 litre kadar su mutlaka içiyorum!

28 Ağustos Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...