193. GÜN (Ramazan Bayramı 1. Günü)

30 Ağustos Salı

Zafer Bayramı'mız kutlu olsun!

Bayramın 1. günü pikniğe gitmeye karar vermiştik ama sabah uyandığımızda havanın yağmurlu olması bizi neredeyse vazgeçirecekti. Şakır şakır yağan yağmur eşliğinde yola çıktık. Piknik alanına vardığımızda yağmur dinmişti...

8.00
Biraz simit (arabada ucundan kopardım, sabah birşey yemeden asla duramam takip edenler bilir)

Kahvaltımızı da piknik yerinde yapıyoruz, tüm gün burdayız...

09.30
2 dilim beyaz ekmek
2 dilim beyaz peynir
1 yumurtanın sarısı
1 dilim salam
Domates, salatalık
Çay

2 saat denizde yüzme işte bu harika bir imkan, İstanbul'da böyle bir hayat şansımız yok!

13.00
1 dilim cevizli baklava
3-4 parça patates cipsi

Mangal keyfi


15.00
1 adet kuzu şiş (6 adet kuşbaşı)
4 adet köfte
2 adet küçük pirzola
3 kaşık közlenmiş patlıcan salatası
2 kaşık çoban salatası
2 kaşık yoğurtlu patlıcan salatası
3 dilim kadar beyaz ekmek

Bu sefer salataları ben yaptım :)

16.00
1 Türk kahvesi

1 saat yüzme

Eve varınca...

19.00
1 hazır kahve

İlk bayram gezmemizi yapıyoruz. Neşe Teyzemin kurabilerini özlemişim...


20.30
1 adet cevizli sarma (sadece 1 tanesini yedim)
1 adet sade kurabiye
1 adet tahinli kurabiye
Çay
1 küçük top sade dondurma

23.00
6-7 tane doritos alaturca cips
1 kase kabak çekirdeği
Biraz ayçekirdeği

Günün değerlendirmesi :
Bugün artık film koptu, tatlı yemeyen ben tatlı yedim,üstüne dondurma ve hatta sonrasında cips ve çekirdek bile yedim. Ama sanırım bugün çok yüzdüğüm/denizde kaldığım için baya da kalori harcamışımdır. Daha fazla yoruma gerek yok bence :)adı üstünde bayram!

30 Ağustos Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...