194. GÜN (Ramazan Bayramı 2. Günü)

31 Ağustos Çarşamba

Dün erken kalktığımız için bugün hepimiz geç uyandık...

10.00
5 dilim sucuk
1 adet yumurta
1 dilim pastırma
1 dilim beyaz peynir
1 adet közlenmiş biber
2 dilim beyaz ekmek
1/4 yufka ekmek

11.00 
Tek şekerli Türk kahvesi

Hep beraber denize...
1 saat denizde yüzme


13.00
1 adet Algida twister (birazını eşim yedi)
6 adet buzlu badem (çok severim bulursam kaçırmam, ama çok yemem dikkat ederim çünkü ucu kaçmaya çok müsait bir yiyecek 
3-4 tane cips

2-3 yudum bira, eşiminkinden


Çok aç bir şekilde Konyaaltı'ndaki Shakespeare Bistro'ya gittik. Orada bir arkadaşımız çalışıyor. Gerçekten çok kaliteli hizmet veren bir restorant...Yemekler çok güzeldi,özellikle bana yaptıkları süprize bayıldım!

16.30
2/3 deniz mahsullü pizza (üzerindekiler harikaydı)


İşte süprizim! hiç beklemiyordum, benim gibi bir kahve aşığını çıldırtmaya yeter de artar :)
1 adet filtre kahve köpüklü


Artık akşam yemeği yemem, koca pizzayı yedim neredeyse...





Kardeşim ve eşiyle beraber Lara'daki Big Man'e gittik...

21.00
1 adet Türk kahvesi
2 çatal tiramisu, eşimin tabağından

23.00
Biraz çekirdek(yatmadan önce gereksiz bir yeme oldu ama neyse)

Günün değerlendirmesi :
Biraz kalorili besleniyorum ama böyle yaptığımda akşam öğününü yemiyorum. Zaten acıkmıyorum da. Burada öğün saatlerim tamamen şaştı. Tam bir tatil keyfi yaşıyorum. Bol çeşit yeme, yüzme, Berra ile tüm gün, daha ne isterim?

31 Ağustos Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...