196. GÜN

2 Eylül Cuma

Yine bu sabah kahvaltı etmeden denize gitmek üzere yola çıktık ama ben yemeden güne başlayamadığım için süt içtim.

09.00
1 bardak süt

10.00
1/2 simit

Tatlı yiğenim Berra ile yüzmek çok güzel oluyor,bu şekilde denizde daha çok vakit geçirdiğim için daha hareketli oluyorum :) diyetisyen gözüyle hayat böyle işte, herşeyin ucu bir yerden kalori konusuna bağlanıyor :)


12.30
Biraz çubuk kraker
8 adet buzlu badem

Berra'nın Algida Cornetto'sunun dibi (külahın içi çikolata dolgulu kısmı)

Denize girmeye devam...

Yemeğimizi evde yiyelim dedik...

15.30
1 kase domatesli arpa şehriye çorbası
4 kaşık güveçte patlıcan yemeği
2 kaşık barbunya pilaki
1 kase cacık
2 dilim ekmek

17.00
1 Türk kahvesi
1 adet cevizli baklava (sevmem ama evde olunca laf olsun diye yeniyor)

19.00
Izgara Levrek
2 kaşık patates salatası (bizim ailenin ritüeli)
Bol yeşillikli roka salatası
1 dilim ekmek

21.30
1 dilim karpuz

Biraz çekirdek ve cips

Günün değerlendirmesi :
Bence yine sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Bir tatil günü için sade bile sayılabilir. Ev ortamında olunca alkol alma durumu da olmuyor zaten. Nihayet balığımı da yedim. Balık yenmeyen bir tatil düşünemiyorum özellikle Akdeniz ve Ege'de...

2 Eylül Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...