197. GÜN (15.YIL LİSE ARKADAŞLARI BULUŞMASI)

3 Eylül Cumartesi

Bugün benim için önemli bir gün, çünkü bazı lise arkadaşlarımı 15. yıl sonra ilk kez göreceğim. Aylar önceden organizasyon yaptık, bugünü Karatay Lisesi 15. yıl buluşma günü ilan ettik. Katılım çok olacak gibi, en azından facebook üzerinden 40 kişi kadar katılacağını bildirdi. Umarım bir hayal kırıklığı olmaz...

Yine kahvaltımızı yapmadan evden çıktık bu sefer Lara'da bir plaja gideceğiz. Ama ben yine 1 bardak sütümü içtim tabi ki...

09.00
1 bardak süt

09.30
1 adet kaşarlı tost (büyükçe bir tosttu)
Kahve

Bolca denizde oynama :)

11.00
1 adet elma

14.00
1 adet zeytinyağlı kuru patlıcan dolması (dolmayı benden başkası yemiyor, çünkü evde sürekli yemek var sıra gelmiyor)
3 kaşık kavurma eti
2 kaşık barbunya pilaki
2 kaşık pirinç pilavı

Bugün saçlarımı biraz değiştirmeyi düşünüyorum.2 yıldır hiç saçımı boyamamıştım. Bunda kuaföre gitmeye üşenmemin de payı büyük tabi. Ancak düğün,röportaj çekimi,kutlama vs olacak ki ben kuaföre öyle gideyim :)



18.30
10-12 tane kıymalı/etli yaprak sarması
2-3 kaşık yoğurt

Hazırlanıp çıkmam lazım :)

21.00
1 şişe Efes bira

Oldukça büyük bir hayal kırıklığı yaşadık çünkü toplamda 8 kişi ancak vardık. Ama yine de çok güzel bir sohbet ortamı oldu. Aradan 15 yıl geçmemiş gibi samimiydik ve sanki 1 hafta önce görüşmüş gibi bir duygu hissettim. Çok güzel bir 3 saatti.Yıllar ne çabuk geçiyor...(sağdan 2. benim :)

Günün değerlendirmesi:
Ev yemeği yediğim için çok mutluyum. Akşam erken yediğim için gece son derece hafiflemiş olarak uyudum.

03 Eylül Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...