128. GÜN

26 Haziran Pazar

Bugün Ankara'dan misafirlerimiz var, onları gezdirme bahanesiyle İstanbul'da bol gezmeli bir gün yapmayı planlıyoruz :) Tabi ki deniz kenarı mekanlar ilk tercihimiz olacak...
Malesef hava çok serin ve deniz kenarı da çok esiyor. Kahvaltımızı yapana kadar çok üşüdük, üzerimize birşey de almamışız. Kahvaltı için benim çok sevdiğim bir mekana gittik. Tam deniz kenarında, Vaniköy'de bir çay bahçesi var. Adı "Alperenler", sık sık gideriz. Orada çok mutlu oluyorum...

10.30
2 dilim sucuk
1 adet yumurta sarısı, beyazının yarısı
2 kaşık menemen
1 dilim beyaz peynir
1 tatlı kaşığı bal-kaymak
4 dilim ekmek (kalın dilim)
1 bardak çay

1 fincan Türk Kahvesi

Burada açlıktan fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Yine gideriz nasılsa, o zaman çekerim. Bu mekanı tavsiye ederim, bana çok romantik geliyor...



Arabayla güzel bir turun ardından Bebek'e gelip park ettik. Sahilde güzel bir yürüyüş yaptık. Sonrasında Bebek Baylan'da özel bir tat olan Kup Griye'den yedik. Çok kalorili ama harika bir tatlı, içinde krokan, krema, dondurma, karamel var, 1 kupu eşimle paylaştık. En doğrusu bu :) Ankara'dan gelen misafirlerimiz de çok beğendi. Baylan Kadıköy'de de var. Yolunuz düşerse mutlaka yiyin ama biriyle paylaşın :)

15.00
1/2 Kup Griye (üstündeki kedi dili kurabiyenin 1 tanesini ben yedim)

Hastane ziyareti sonrası eve döndük...

17.00
3 paket cips karışımının yarısını yedim! (mısırlı, yer fıstıklı, soğanlı peynirli)
1/2 kadeh pembe şarap

Hafta içi yemek için sadece ıspanak yemeği yaptım. Bugün de pratik olsun hemen bir makarna ve köfte yapayım. Barilla yeni makarna çıkarmış havuçlu-bal kabaklı makarna. Onu deneyeceğim.

19.00
3 adet ızgara köfte (derin dondurucudan)
6-7 kaşık makarna (Barilla bal kabaklı-havuçlu)

21.00
20 tane kiraz
2-3 dilim karpuz

Yeter artık yemeyim...

Toplam 2,5 litre su


Günün değerlendirmesi :
Bugün artık bol kalorili tercihlerin olduğu bir gün oldu. Zaten her hafta sonu aynı şey oluyor. İşte bu nedenle hafta içi az ve düşük kalorili yiyorum. Bu sayede de kilomu korumuş oluyorum. Kendimi iyi hissedince tartılacağım.

26 Haziran Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. sizi çok severek takip ediyorum, sıkı takipçinizim. çünkü benim de sizin gibi kilo sorunum yok 52-55 kilo arasında (yaptığım 2 doğum hariç) son 10 yıldır aynıyım. ama kilomu korumak ve sağlıklı olmak için kendime göre bir kontrol mekanizmam var... sizden ricam titizlikle tuttuğunuz bu beslenme güncesine aldığınız besinlerin yaklaşık kalori değerini ilave etmeniz ve gün sonunda da tahmini toplam günlük kalori alımını belirtmeniz...
    not:her iki elbiseye de bayıldım, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...