138. GÜN (Pilates günü)

6 Temmuz Çarşamba

Bugün tatil günüm, Temmuz ayı boyunca Çarşamba günlerimi kendime tatil ilan ettim. Bu sene o kadar çok çalıştım ki bu ödülü hak ettim. İnsan biraz da kendini düşünmeli. Biraz geç kalktım ve güne Antalya'da tatilde olan minik yiğenim Berra'nın telefonu ile başladım :) ne güzel bir başlangıç...

Evde ekmek olmadığı için malesef müsli yemek zorunda kaldım.

11.00
1 bardak süt
5 kaşık müsli-Eti tropik meyveli

12.00
Kahve

Ne zaman müsli yesem 2 saat sonra acıkıyorum. Bu besin beni asla tok tutmuyor!

13.00
4 kaşık barbunya pilaki

15.00
10 adet kiraz

16.00
1 adet ananaslı Activia yoğurt

19.30
5 kaşık kabak yemeği
2 kaşık barbunya pilaki
2 dilim ekmek

aynı yemeklere devam...

Bugün 20.00 de pilates dersi var hayatımda ilk kez pilates yapacağım :)


20.00-21.00
Pilates dersi.
Çok yorucu olmayan bir dersti. Açıkcası flamenko derslerim bundan çok daha yorucu olduğu için beni çok etkilemedi. Ama eşimin her yeri tutuldu. Benim karın kaslarım biraz zayıfmış ama kol ve bacaklar flamenko sayesinde sağlam kalmış :)

22.00
2 adet nektarin

23.00
1 dilim salam
1 dilim ekmek (çok acıktım)

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi:
Bugün evde olduğum için gelip gidip birşeyler yedim. Blog yazdığım için hareketsiz oturarak geçen bir gündü ama akşam pilates dersine gitmek iyi geldi. Çalışmayan kaslar çalıştı. Kaç gündür aynı yemekleri yiyorum farkındasınızdır :)

6 Temmuz Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...