145. GÜN

13 Temmuz Çarşamba

Bugün evdeyim ve çalışmıyorum. Takip edenler bilir Temmuz ayında Çarşamba günlerimi randevulara kapattım çünkü yoğunluğum azaldı ve evde vakit geçirmek istiyorum. Malesef günü gününe yazmaya bir türlü yetişemediğim blogumu yazma imkanım ancak Çarşamba evdeyken oluyor. Takip edenlerden bu gecikme için yeniden özür diliyorum. Umarım en kısa zamanda bu ritmi yakalarım...

Geç kalktım...

11.30
2 dilim salam
1 dilim kaşarlı tost (ruşeymli ekmek ile)

12.30
Kahve

Blog yazmaya oturunca hareketsiz bir gün geçiriyorum...

14.00
1 dilim karpuz

15.30
1 kase mercimek çorbası
1 dilim ekmek (çorbama doğramaya bayılırım)

17.00
1 dilim karpuz

Yemek yedikten sonra ev gezmelerine gideceğiz...

19.30
1 kase mercimek çorbası
1 adet fırında tavuk baget
2 kaşık pirinç pilavı

21.00
1 bardak çay (çayı zaten sevmem hele yazın hiç içilmiyor)

22.00
15 tane kiraz
2 adet kayısı

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Evde olduğum için sık sık mutfakla bağlantı kurdum :) Evde klima yok ve çok sıcak olduğu için sürekli soğuk birşey yemek istedim, karpuz da iyi geldi. Aslında karpuz kalorili bir meyvedir hatta kilo alma konusunda da suçlu bir meyvedir. Çünkü biz milletçe karpuzu biraz fazla yeriz. Asla 1 dilimle bırakmayız. Karpuz glisemik indeksi yüksek yani kan şekerini çabuk yükselten bir meyvedir. Posası da az olduğu için midede uzun süre kalmaz ve hemen sindirilir şekeri kana karışır. O nedenle zayıflama diyetlerinde çok sık tercih etmiyorum. Çünkü ne zaman karpuz versem ucunu kaçırıyorsunuz :)

13 Temmuz Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...