133. GÜN

1 Temmuz Cuma

Nihayet Temmuz ayına başladık. Tatil için şimdiden geri saymaya başlayabilirim. Daha önce söylediğim gibi 23 Temmuz!a kadar biraz dikkatli beslensem ve spor yapsam iyi olacak. Zaten bu ay diğerleri kadar yoğun geçmeyecek. Herkes tatile gitti. Ben de kendime biraz zaman ayırabileceğim...

09.00
1 bardak süt

10.30
1 yuvarlak ekmek
1 dilim kaşar peyniri
Kahvem

Bugün öğleden sonra çalışmıyorum. Bu sefer başka bir arkadaşımla Bağdat Caddesi'ne gitmeye söz verdim. Artık görüşemediğim arkadaşlarıma sırayla zaman ayırmaya başladım. Bu sezon çok yoğun çalıştım ve kimseye zaman ayıramadım :(
Hep gitmek istediğim ama fırsat bulamadığım bir restorana gideceğiz. Va Piano diye bir İtalyan restoranı. Gidenler biliyordur, ben gidince öğrendim, self servismiş! Tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Böyle tahmin etmemiştim. Menüyü bilmediğimiz için uzun süre ne yiyeceğimizi seçemedik :(


15.00
Deniz mahsullü linguini/Marinara (fazladan karidesli harika bir makarnaydı, porsiyonu çok büyüktü ve acayip lezzetliydi. Bayıldım diyebilirim. Her lokmasına aşık oldum, belki de çok açtım ondandır)
1 kadeh kırmızı şarap (tam bir keyif günü istiyoruz!)

Dinette'de kahve içelim dedik...

16.00
1 Türk kahvesi
1 tatlı kaşığı sufle (arkadaşımın tabağından 1 lokma tadına baktım)

Bolca yürüdük, hatta bacaklarımız koptu, ayaklarımız isyan etti!

Canımız eve gitmek istemediği için bir mekana daha uğradık. Standart Drink adlı mekana girdik. Artık hava çok serinledi ve esiyor sanırım birazdan yağmur yağar...

Çok acıkmamıştık ama tamamen oburluktan sipariş verdik. Yemekleri paylaştık.


20.30
Hellim peynirli salata
Mantarlı Risotto (dolu dolu 5 kaşık yedim. Lezzetliydi ama tamamen kremadan kaynaklanıyor, bu kadar krema koyulur mu!)
1 kadeh pembe şarap/blush


Çok yağmur yağdı mahsur kaldık...

21.30
1 Türk Kahvesi

Toplam 1,5 litre su (sokaklarda fazla içemedim)

Günün değerlendirmesi :
Bol kalorili, bol yemeli tam bir İtalyan mutfağı günü oldu. Son yediğimiz risotta kremalı olmasa daha iyi olurdu. Çünkü ağır geldi. Neyse ki çok yürüdük. Tek tesellim bu :(Artık haftaya diyet yapmaya başlasam iyi olur. Uzun zamandır tartılmıyorum, bu yemeklerden sonra kilo almış olmaktan korkmaya başladım...

1 Temmuz Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...