129. GÜN

27 Haziran Pazartesi

Haftaya yine yoğun bir gün ile başlıyorum...

09.00
1 bardak süt

09.30
Kahve

Sabah çok yoğun olduğum için ve de dün çok kalorili yiyip de vicdan yaptığım için sabah kahvaltısı yapmadım. Zaten fırsat da olmadı. Akşam evde ıspanak yiyeceğim. O nedenle öğlen protein yiyebilirim.

13.30
6 adet Sultanahmet köfte
4 kaşık pirinç pilavı
Salata

16.30
3 adet kuru erik

19.00
2 adet grissini

Dün yemek yapyığım için akşam yemeğim hazır ıspanak yiyeceğim...

20.30
8 kaşık ıspanak yemeği(kıymasız, sebze yemeklerine et veya kıyma koymayı sevmem)
2-3 kaşık yoğurt
1-2 dilim beyaz ekmek

22.30
15 adet kiraz
1 dilim karpuz

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bir Pazartesi günü için bence çok güzel beslendim. Herkeste olduğu gibi bende de haftaya sağlıklı beslenerek başlama heyecanı oluyor. 23 Temmuz'da tatile gideceğim için Temmuz ayında hem spora hem de sağlıklı beslenmeye başlayacağım. En azından bu konuda iyi niyetliyim :)
Bugün hem sebze hem de et öğünüm vardı, ara öğünlerim de güzeldi. Tek eksik sabah kahvaltı edememem oldu. Bazen olur :)

27 Haziran Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

1 yorum:

  1. selamlar ... sok oldum kahvalti yok diye .... bir diyetisyenin kahvaltisi nasil olmaz ... sonra devamini okudum anladim .... :):):) size iyi günler diliyorum sevgilerle Meltem
    www.diyetgunlugum.wordpress.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...