Bodrum Tatili 2


Sabah uyanınca şöyle bir bahçeye çıkmanın ve hatta buraya karşı kahvaltı yapmanın güzelliğini yaşamış biri olarak diyorum ki, günaydın! :)


Kahvaltı öncesi İnci ile küçük bir bahçe turu yaptık. Bahçenin her köşesini ayrı güzelleştiren Bülent Bey'e koşa bir alkış valla! Ben bu bahçenin ilk hallerinin fotoğraflarını görmüştüm de, karşılaştırınca her bir bitkinin, çiçeğin yerini bulmasını sağlayan emeği tebrik etmek lazım. Bakarsan bağ olur sözü çok doğru...

Bahçede işleri yoluna koyan Bülent Bey şimdilerde yeni kurduğu Bodrumax  isimli emlak işiyle herkesi Bodrumlu yapmaya kararlı görünüyor ;) Darısı başımıza...

Gelelim kahvaltımıza...


Şimdi ben ayrıntılara girmeden sofranın fotoğraflarını paylaşayım, porsiyonlarımı hatırlamıyorum çünkü bir yandan da İnci'nin kahvaltısını yedirmeye çalışıyordum. Fazla yemedim diye düşünüyorum.

Şu domatesin güzelliğine bakar mısınız?


 
 
Reçeller ev yapımı
 
 
 
Her zaman tost yiyen biri olduğumu göz önünde bulundurursak bu kahvaltı benim için ziyafet sayılır ;) Kahvaltıdan sonra Konacık'ta biraz gezip sonra da güzel bir kahve keyfi yaptık. Otelde bol bol havuza, denize gireceğiz diye burada ev keyfi yapmayı tercih ettik.
 
kızlar çok mutlu
 

İnci 15 aylık
Kahve keyfimizden sonra yine bir o kadar güzel süt keyfi yaptık. Özel bir çiftlikten aldıkları sütü kaynattık. Bugün hava biraz esintili ve serin gibi olduğu için sıcak bir fincan süt içmek özellikle de benim gibi bir süt aşığı için çok iyi geldi.
 
 


Öğle yemeği olarak dün akşamdan kalan yemekleri yedik, akşama mangal keyfi yapacağız.
 
 
Yemek sonrası bir kahve keyfi daha. 1 dilim daha kek yedim sanki :)
 

Akşam üstü İnci ile sitede ve bahçede gezdik, çiçeklere, bitkilere baktık.



 
Canım kızım İnci akşam yine yemekten önce uyudu. Bu sefer de mangalda etle beraber 1 kadeh uzo kaçamağı yaptım :)
 
Füsun Hanım mutfakta, Bülent Bey mangal başında döktürdü :)
 
 
 
 
 
 

Yemekten sonra biraz meyve yedim, sonra da çay içtim. İnci bu gece erken uyandığı ve zor uyuduğu için akşamın tadı azıcık kaçtı ama bu sayede erken yatmış olduk.

Yemekler yine çok güzeldi. Bu akşam daha fazla yediğimi itiraf ediyorum :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Bodrum Tatili 2. gün
17 Eylül 2014 Çarşamba

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...