17 Ekim Cuma 2014

Bu sabah kahvaltımı tost değil de açık kahvaltı olarak yaptım. Teknik bir hata nedeniyle 2 tane haşlanmış yumurtanın sarısı yemek zorunda kaldım :) Peynirim de biraz büyük bir dilimdi. Sütü ve salamı da sayarsak bol proteinli bir kahvaltı oldu. 2 dilim de tam buğday ekmeği yedim. Bu sefer ki Uno markaydı. Öğlen hafif yiyeceğimi düşününce sabah bu şekilde fazla yediğim için çok pişman olmadım.

Bugün ofise kızımı da götürdüm. Çok mutlu oldu, özlemiş :) 1 fincan sert bir kahve içtim. Bugün çok uykusuzum. İnci gece 4 kez falan uyandı.


Öğle yemeğimi saat 15.00 civarında yiyebildim. 1 dilim ekmekle beraber bamya yemeği ve yoğurt yedim. Kaç gündür sebze yemeği yiyemiyordum, bugün yemiş oldum. Bamyayı dondurulmuş olarak aldım (İglo) ve dün akşam çabucacık pişirdim.


Sonra Türk kahvemi de içtim. 1 tane de muz yedim.


Evde yemek yoktu. Birkaç gün öncesinden kalma 3 kaşık bulgur pilavı vardı. Salata yaptım ve onunla pilavı karıştırdım. Yanında 1 bardak da ayran içtim. 



Akşam eşim maça gitti, İnci de 21.30'da uyuyunca ben de rahat rahat tv izledim. Yemeği az yediğim için karnım acıktı. O nedenle atıştırma eğilimim oldu. 1 kase kadar çekirdek yedim.



Sonra 1 tane mandalina yedim.

En son gece yarısına doğru canım tatlı birşeyler yemek istedi. 1 bardak süt içip 3 ince dilim de hazır kek yedim. Hazır kekler çok şekerli oluyor. Aslında sevmiyorum ama evde bu vardı. Herkes keki çayla sever ben sütle severim. 2. tercihim de kahve olur.

Eh artık şekrim yükselip karnım da doyduğuna göre huzur içinde uyuyabilirim :)

Yarın Antalya'dan annemler gelecek :)

Diyetisyen Serap Orak Tufan

17 Ekim Cuma 2014

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

8 yorum:

  1. Serap hanim uno ekmeklerinden memnun musunuz acaba? Çok mu tuzlu oluyorlar ne düşünüyorsunuz? Birde Bu arada yediğiniz hazır kekin markasını öğrenebilirmiyim :) sevgilerrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana tuzlu gelmiyor. Keki kardeşim getirmişti. Casey diye bir marka. İlk kez duydum. Sevgiler...

      Sil
  2. Serap Hanım özlemişim yazılarınızı okumayı.. Son bir haftanızı peş peşe okudum,çok keyif aldım :) yoğun temponuz arasında burayı da ihmal etmediğiniz için çok şanslıyız.. İyi haftalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, yazılarımın ve emeğimin karşılığını bu şekilde hoş yorumlarla alıyorum işte ben de :)

      Sil
  3. Serap hanım sizce yaza göre kışın kilo vermek daha zormu kışın neden yavaş veriliyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışın vücudumuz soğuğa karşı toleransını artttırmak için yağlanma eğilimi gösteriyor, o nedenle kilo almak kolaylaşıyor.

      Sil
  4. Gerçekten çok kaliteli bir site. İçerikler kendini okutuyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...