Bayram tatili dönüşü

Merhaba blog,

Bugün yazmaya yeniden başlamak için çok güzel bir fırsat, çünkü bayram tatili bitti ve hepimiz yediklerimiz için bin pişmanız :)

Diyet zilleri kimler için çalıyor?

Kişisel olarak eleştirimi yapmam gerekirse bu bayram tatilinde benim kaçamaklarım şunlar oldu :
Kadıköy'den aldığımız Hacı Bekir lokumları
Yine Kadıköy'den aldığımız barbun balığı (tavada yağda kızarttım :( )
Her zaman ki gibi cips ve çekirdek
Bir kaç bitter çikolata
2 dilim baklava

Et tüketimim yoğun olmadı çünkü kurban kesmedik. Bunlar dışında çok absürd bir besin tüketimim olmadı. Ama tabi ki kalorili ve muzur şeyler yediğim için ben de bir miktar pişmanlık duyuyorum. Bu hafta artık sağlıklı beslenme yollarına dönüş vaktidir.

Bu sabah 1 bardak günlük sütümle beraber kaşarlı tostumu yedim ve standart kahvaltımla güne başladım. Tost biraz büyükçeydi çünkü ekmek dilimleri büyüktü.

Ofise gelince 1 bardak şekersiz kahve içtim. 




Yemek için öğle arasında eve gittim ve dün pişirdiğim yeşil mercimek yemeğinden yedim. Yanına da cacık yaptım. Hiç ekmek yemedim.




Ofise dönmeden önce de 1 fincan az şekerli kahve içtim, yanında da 1 tane sade Hacı Bekir lokumundan yedim.


Ofise döndükten sonra programım yoğun olduğu için hiç bir şey yiyemedim, aslında bir ara öğün çok iyi olurdu.

Eve gelince yeşil mercimek dışında bir yemeğim olmadığı için makarna yapmaya karar verdim. Dün kıymayı salça ve soğanla kavurmuştum. Bugün de eşimin aldığı organik spagettiyi pişirdim. Bana kalsa makarnayı organik almam ama eşim yapmış bir hovardalık :) Benim favorilerim Makarna Lütfen, Barilla ve Piyale. Zaman zaman başka makarnaları da deniyorum. Benim için markette satılan makarnalar arasında ilk tercih unsuru şekli oluyor. En sevdiğim şekil de deniz kabuğudur :)



Tepeleme 2 yemek kaşığı dolusu kıymalı sos eşliğinde İnci'ye aldığım tabak dolusu spagettiyi yedim. Yanında da 1 bardak ayran içtim. Geçenlerde bir gün Paşabahçe'de gezerken İnci bu tabağı görüp "u-çak u-çak" diye bağırınca dayanamadım ve aldım :) Kızım uçakları çok seviyor :)

Saat 22.30 civarında 2 tane mandalina yedim. Yatmadan önce de eşimin yediği çekirdekten 1 çay bardağı kadar yemişimdir! Gece kaçamağı oldu dayanamadım. Ama genel olarak gayet sağlıklı yemekler yedim.



Diyetisyen Serap Orak Tufan

8 Ekim Çarşamba 2014

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-Dan%C4%B1%C5%9Fmanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1/130475260372458

4 yorum:

  1. Serap hanım ahh ahh neler yedim neler :)
    şeker, çikolata, börek, baklava...

    YanıtlaSil
  2. Sizinkiler kacamak bile sayilmaz..Hep cok saglikli besleniyorsunuz zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım bazen benim de koptuğum zamanlar oluyor tabi ama ilk amaç örnek olmaya çalışmak, cesaret vermek...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...