İnci'yi anne sütünden kestik :( Gün 2

22 Ekim Çarşamba 2014,

Bugün sabah sütten kesme operasyonunda 24 saati doldurduk çok şükür. İlk gecenin raporunu önceki postumda yazmıştım.

İnci bugün işe gitmeden önce gömleğimi zorlamak şeklinde bir emme girişiminde daha bulundu ama "uff oldu" diyince hemen kucağımdan indi ve bir daha istemedi. Tabi ki başta İnci olmak üzere evde bir depresyon havası esiyor. Kızım mutsuz ama güçlü görünüyor. Tahmin ettiğim kadar zor olmadı.

11.00'de ofise geldim ve akşama kadar işim olduğu için eve hiç dönmedim. Bu şekilde 2. günümüzün gündüz periyodunu da atlattık. İnci biraz mızmızmış, yemeklerini az yemiş ve iştahsızmış. 1 kasecik çorbasını 2,5 saatte yedirmişler. Her zaman ki İnci işte! Sütten de kessek çocuk yemek istemiyor. Belki de üzüntüsü geçince yemeye başlar. Eskiden tüm gün emziriyorum o nedenle tok oluyor diye yemediğini düşünüyordum. Demek ki onla pek ilgisi yok. Dünden beri hiç emmedi ama iştahta değişen birşey yok :(

Asıl sorun bence sütü hala çok olan anne de! Çok fazla acı çekiyorsunuz. Bugün de akşam sağmak zorunda kaldım. Bakalım tamamen ne zaman bitecek? Azalsın diye bugün 4 fincan adaçayı içtim. Uzun vadede faydalı olacağını düşünüyorum.

Tavuklu dürüm soya sosluydu

Yemek olarak yine gayet sağlıklı beslendim. Biraz protein ağırlıklı bir gün oldu. Sabah küçük bir kaşarlı tost ile sütüm vardı. Öğlen tavuklu dürüm, akşam da köfte yedim. Dürümün yanındakileri hiç yemedim, vaktim azdı sadece dürümü yedim ve 1 kutu ayran içtim. Bugün 2 fincan da kahve içtim. Akşam yemekten sonra da biraz kestane yedim. Sanki iştahım biraz azaldı gibi, galiba mutsuzluktan :(


Yoğurt çorbası

Domatesli pilav harikaydı, biber ve patates kızartması Actifry'da yapıldı, çok çok az yağlı yani… 

İnci saat 22.30 civarında uyudu. Bütün akşam babasıyla mızmız bir şekilde oynadı, sonra uykusu gelince daha da huysuz oldu. Ara ara yanıma gelip masum masum yüzüme baktı :( En son kucağıma alıp, emziğini verdim ve uyku ninnisini söyledim hemen uyudu. Çok sevindim çünkü artık emzirmeden nasıl uyuyacağım diye endişe ediyordum. Her akşam emerek uyuyordu. Dün akşam da annem uyutmuştu.

Gece boyunca 1 kez 01.30'da uyandı ve emziğini verince uyumaya devam etti. Sonra da sabah 05.30'da uyandı ve bu sefer 07.00'ye kadar ayaktaydık. Bir türlü uyumadı, hep hüzünlü bir şekilde sızlandı. Ama hiç emmek istemedi. Biberonla verdiğimiz anne sütünü hiç içmedi. 2-3 tatlı kaşığı yoğurt yedi. Ve saat 07.00'den sonra eşim gidince İnci'yi yanıma aldım ve sarılıp uyuduk. Yani çok uykusuz kalmadım aslında ama genel olarak bir keyifsizlik ve ağırlık hissim var.

2. günü de gündüzüyle gecesiyle böyle atlattık…

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...