12 Ekim Pazar 2014

Pazar sabah ölü gibi uyandım, yani yataktan kalkacak halim yoktu. Dün gece İnci 4 kez uyandı ve emdi. Haliyle güne 4-0 yenik başladım. Sağolsun eşim İnci ile ilgilendi de 10.00'a kadar yattım. Tabi o saate kadar acıktığı halde hazırladığım mama kahvaltısından sadece 4 kaşık yiyen İnci yine beni germeyi başardı. Dedim ya bugün kötü başladı, öyle gider artık…


Pazar günü olduğu için daha farklı bir kahvaltı yaptım. Fotoğrafta gördüğünüz tabaktakileri yedim, 1 bardak da soğuk süt içtim. 2 dilim halk ekmeğin kayısılı ekmeğinden yedim. Yumurta sarısının tamamını ve beyazının yarısını yedim. 1 dilim peynir ve 3 dilim de salam yedim. Değişiklik iyi geldi.

Sonra bir tek şekerli kahve içtim.



Pazar günlerim hafta içinin yemeğini hazırlamak ve çamaşırları yıkamakla geçiyor. İnci yokken de Pazar günlerim çok yorucu geçerdi. Aslında düşünüyorum da ne kadar boş vaktim varmış bence…

Öğle yemeği yemediğim için sürekli birşeyler atıştırdım. Önce bunlar meyve oldu. 5-6 tane siyah üzüm yedim. Biraz zaman geçti 2 tane mandalina yedim. Sonra biraz daha zaman geçti çay demledik 2 dilim hazır kek yedim. 




Akşam yemeği hazırlıklarına başladım. Yemekte eşim çiğ köfte yapacak. Ama öncesinde tüm yeşillikleri yıkayıp benim ince ince onları doğramam gerekiyor. Yani elim sudan çıkmadı diyebiliriz. Ama sonuç buna her zaman değiyor. Eşimin ellerine sağlık çok güzel olmuştu. Bir kısmını daha acılı yaptı. İçine gerçekten çiğ kıyma koyuyoruz. Hamileyken yemiyordum, İnci çok bebekkken de yemiyordum ama artık yiyorum. Tabi aslında yemesem daha iyi olur ama emzirme süreniz bu kadar uzayınca onu yeme bunu yeme bir hayat da çok sıkıcı ve zor oluyor.


Bu gördüğünüz çiğ köftelerden bol marulla ve limon sıkarak 15-16 tane yedim, yanında 1 kase cacık içtim. Çok güzeldi. Ev yapımı ve temiz…


Sonra 1 fincan daha kahve içtim. Yanında 1 bitter çikolata yedim. Yatmadan önce de 1,5 mandalina yedim.



Bol su içtiğimi artık belirtmeme gerek yok sanırım.

Diyetisyen Serap Orak Tufan

12 Ekim Pazar 2014

Sosyal medyada takip etmek için:
İnstagram için 
http://instagram.com/diyetisyenserap 
Twitter için  https://twitter.com/DiyetisyenSerap 
Facebook için  https://www.facebook.com/pages/Kendinize-%C4%B0yi-Bak%C4%B1n-Beslenme-

2 yorum:

  1. Serap hanim sizden cok mu sey istiyoruz ama samimiyetinize guvendigimiz icin sorularda istekler oluyor.bir diyetisyen olarak arada bebek beslenmesine yer verir misiniz?inci ye nasil bir beslenme uyguluyorsunuz bizler icin söyledikleriniz rehber nitelediginde oluyor.(devamli cogul kelime kullandim cunki size arkadaslarla berabet takip ediyoriz)sevgiler sibel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla bebek beslenmesi blogu olduğu için yazmak istemiyordum ama arada bir bu konuda ben de yazmak istiyorum. Fırsat olmuyor :) Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...