152. GÜN

20 Temmuz Çarşamba

Bugün tatil günüm, tabi ki biraz geç kalktım :)

11.00
Kaşar peynirli tost
Kahve

14.00
1 dilim karpuz

16.00
1 bardak süt
3 kaşık müsli (Eti müsli tropik meyveli)

Evde yemek olmadığı için dışarda yemeye karar verdik. Ataşehir'de Ortaköy Doydum'a gittik

19.30
1 adet Kumru sandviç (ilk kez yedim, eşimin dediğine göre İzmir Kumrusu gibi değilmiş. Sadece yarısını yedim. Çünkü bu kadar sosisli yiyecekleri sevmiyorum)
1 kutu ayran

21.30
2 dilim karpuz (her bir dilimi 2 cm kalınlığında yarım ay şeklinde düşünebiliriz)

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi:
Kumru sandviç denemesi yüzünden kalorili bir sandviç yemiş oldum. Aslında bence gereksiz bir yiyecek çok da hoşuma gitmedi. Yine de oldukça düşük kalorili beslendim sayılır. Tatil öncesi az yemeye devam...

20 Temmuz Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. Serap Hanim merhabalar,
    İstanbul'da kumru yerseniz tabi ki gereksiz bir yiyecek gibi gelir. İzmir'e yolunuz duserse İnciralti semtindeki Cifte Kumrular'da kumru yemenizi siddetle tavsiye ederim :)
    Artik Ankara'da yasayan İzmirli'den selamlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...