154. GÜN (bavul toplama günü :) Bodrum yolcusu kalmasın)

22 Temmuz Cuma

Beklenen gün geldi, bu gece tatil için yola çıkacağız. Tatile tam 19 kişi olarak gideceğimiz için bir tatil köyünde kalacağız ve topluca otobüsle gideceğiz. Aslında otobüsle 12 saat seyahat etmekten hiç hoşlanmıyorum. Özellikle de gece. Çünkü uyuyamıyorum :(

Bugün yarım gün çalışacağım. Öğleden sonra tatil hazırlıklarım olacak. Akşam da bavulu toplarım. Yapacak çok iş var yani...

08.00
1 su bardağı süt

09.00
2 dilim ruşeymli ekmek
1 dilim kaşar peyniri

Dün kızkardeşimde yediğimiz akşam yemeğinden kalan yemeklerden aldım bu öğlen onu yiyeceğim.

13.30
2 kaşık domatesli pirinç pilavı
2 kaşık taze fasulye
2 kaşık bamya
1 dilim ruşeymli ekmek

16.00
1 fincan Nescafe

Tatile çıkmadan birkaç gün önce eve yiyecek almayı bıraktık. Sanki 1 ay kalacağız:) 1 hafta sonuçta ama dolapta bozulacak birşey kalmasın diye pek alışveriş yapmadık. En kolayı makarna yapmak...

20.30
Koca bir tabak makarna (ben deyim 10 siz deyin 15 kaşık, hem de dolu dolu, Barilla havuçlu, balkabaklı makarna)
4-5 kaşık çoban salata

22.30
2 dilim karpuz

Çok yoruldum bavul hazırlamaktan. Her ayrıntıyı ben düşünmek zorundayım. Eşim sağolsun bu konudan sorumlu bakan olarak beni seçti. Zaten seçmese de bana kalacak bir iş bu. En kolay çözüm herkesin ayrı bavulunun olması. Bu kararı bir dahaki tatilde uygulamak lazım. Unutulanlardan herkes kendi sorumlu olsun :)

23.45
1 lokma katmer (eşim bu tatlıya hiç dayanamaz. Kadıköy'de otobüsü beklerken hemen sipariş verdi. Gece gece kaymaklı, şerbetli, fıstıklı bir tatlı nasıl gider sizce? Neredeyse hepsini yedi, neyseki bazı arkadaşlar da bitirmesine yardım etti...

Otobüsümüz 00.00'da Jolly Tur ile gidiyoruz. Bodrum yolcusu kalmasın!

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Eğer akşam makarnayı bu kadar çok yemeseydim gayet düşük kalorili bir gün olacaktı. Ama yemeseydim bu sefer de gece çok acıkırdım. Çünkü muhtemelen yolculukta pek uyuyamayacağım.

Bu arada bu sabah tartıldım. Tatile 55,2 kg olarak gidiyorum. Yağ oranım da %21,5 (yaşıma göre olması gereken aralık 21-33) Ölçüm Tanita TBF 300 vücut analizi cihazım ile yapılmıştır. Bu ayrıntı önemli çünkü farklı cihazlar farklı değerler ve aralıklar verebilir

22 Temmuz Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...