185. GÜN (55,4 kg)

22 Ağustos Pazartesi

Bugün tartıldım, Tanita TBF 300 olan vücut analiz cihazımda çıkan sonuç 55,4 kg, yağ oranım % 20,4 (21-33 arasında normal değerlerdir). Bu sonuçlarla haftaya iyi bir moralle başlamış oldum :)

08.30
1 bardak süt

10.00
2 dilim Wasa(bu aralar ofiste delicatess türünden yiyorum, hep aynısını almam değişik türler yemeyi seviyorum. ama fibre olan türü çok tatsız geliyor bana)
2 dilim kadar eski kaşar peynir
2 fincan kahve

Dün akşam az kıymalı yeşil mercimek yemeği pişirmiştim bu öğlen ondan yiyeceğim...


13.00
6-7 kaşık yeşil mercimek yemeği (ekmeksiz)

Ofis dışında işlerim olduğu için aceleyle öğle yemeğimi yedim...

16.00
1 fincan Lipton elma tarçın çayı
2 adet kuru kayısı

17.30
1 adet armut

Ofisten 20.00 de çıktım, neyseki evde yemek hazır. Yine mercimek! Çok seviyorum :)


20.30
6-7 kaşık yeşil mercimek yemeği
3-4 kaşık Barilla tortellini formaggi(peynirli)(yağsız yapıp üstüne 3 kaşık kadar çoban salata koydum)

22.00
3-4 dilim karpuz
1 adet şeftali

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi:
Bugün çok sağlıklı beslendiğim günlerden biri oldu. Zaten takip edenler bilir her Pazartesi en sağlıklı beslendiğim günlerdir. Bugün hem meyveyi ihmal etmedim hem de kurubaklagil de yiyerek bol posa almış oldum. Yeşil mercimek yemeği de hergün yesem bıkmayacağım yemekler arasındadır. Pişirirken içine çok az ince bulgur ve pirinç de koyuyorum. Özellikle vejeteryanların sık yemesi faydalı olur çünkü et yemeyenler için önemli bir demir ve protein kaynağıdır.

22 Ağustos Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...