155. GÜN (tatilin 1.günü)

23 Temmuz Cumartesi

Bugünün hikayesi gece 00.00'da başlıyor mecburen. Otobüse bindik. Tatile beraber gittiğimiz arkadaş grubumuz daha önceki yıllarda da grupça tatil yapmışlardı. Biz ilk kez katılıyoruz. Onlar deneyimli oldukları için yolculuğa bile hazırlıklı çıkmışlar. Otobüs hareket ettikten yarım saat sonra kuruyemiş ve bisküvi ikramına başladılar :) anlaşılan bu tatil çok yiyececeğiz...

00.30
8-10 tane badem
3-4 beyaz leblebi

İlk mola yerinde (sanırım Susurluk) 1-2 yudum ayran içtim biraz ekşi geldiği için gece gece içmek istemedim.

Çok fazla uyuyamadım için bir süre sonra açlık hissim belirginleşti. Mola yerine kadar dayanamayacağım için yanıma aldığım 1 kutu sütü içtim (takip edenler süt sevgimi bilirler :)

08.00
1 kutu kakaolu süt 200 ml(evde bu vardı, tabi ki sadesini tercih ederdim ama 4 yaşında bir kız yiğenim olduğu için evde devamli kakaolu süt bulunur, yanıma da onu aldım)

2. mola yerinde (sanırım Selçuk) tost yeme hayalim vardı ama malesef tesiste tost yoktu. O nedenle otobüste dağıtılan kaşar peynirli sandviçin yarısını yedim.

10.30
1/4'ten az simit (beğenmedim)
1/2 kaşar peynirli sandviç (yarısını eşime verdim)
1 fincan kahve

Yolculuk tam 14 saat sürdü. Feribot sırası fazlaydı. Ne kadar perişan olduğumu tahmin edersiniz. Doğru düzgün uyuyamadım ama yine de en fazla uyuduğum yolculuktu. Çok yorgun olmasam sanırım uyuyamazdım.

Bodrum Torba'da bulunan Onura Tatil Köyü'ne geldik. Klimasız bir lobiye geldiğimizde otelin imkanlarının yetersiz olduğunu anlamıştım. Otelde kablosuz internetin ancak lobide çektiğini öğrendiğimde bu fikrim kesinleşti. Hele ki 14 saatlik yolculuk sonrası odanın temizliğinin henüz yapılmadığını öğrendiğimde hizmet kalitesi konusunda olumsuz fikirlerimi artık kimse değiştiremezdi. Ve öyle de oldu. Odaya yerleşmeye gittiğimizde sadece havlular ve çarşaflar değişmişti. Ha bir de yerleri silmişler. Dolaplar, raflar toz içindeydi, hijyen ise sanırım bu tatil köyüne pek uğramıyordu. Artık 1 hafta idare edeceğiz...

Hemen yerleşip yemek için odadan ayrıldık. Çünkü artık açlıktan bayılmak üzereydim. Yemek saatini kaçırdığımız için fast food büfesinden birşeyler almam gerekiyordu.

16.00
1 adet hamburger (mayonezsiz ama biraz ketçaplı, 1-2 tane de patates kızartması)
3 bardak Efes fıçı bira (toplam 600 ml)

Herşey dahil sistem olduğu için kahvaltı, öğle ve akşam yemeği açık büfe olarak sunuluyor, fast food büfesi, 5 çayı kek-kurabiye yanı sıra gün içinde tüm içecekler tüketime hazır!

Akşam yemeğine tam 20.00 de büfe açılır açılmaz gittik.
20.00
1/2 balık (sanırım tava)
Hazır adana kebabı yemedim sadece ucundan tadına baktım
2-3 parça tavuk eti
1 parça hindi eti
ilk akşam tatlarını merak ettiğim için her çeşitten tabağıma aldım ama çoğunu yemedim. Yemekler güzel görünümlü ama lezzetsizdi.

2 kaşık şakşuka
3 kaşık çoban salatası
2 kaşık yoğurtlu makarna
3 parça pancar turşusu
Kırmızı biber (kırmızı lahana salatası da almıştım ama sevmedim yemedim)
1 dilim karpuz

ilk akşam hiç tatlı yemedim çünkü görünümlerini beğenmedim.

Akşam yemeğinden sonra gruptaki bazı arkadaşlarla Bodrum'a inme kararı aldık. Ne de olsa Cumartesi gecesi Bodrum eğlenceli olurdu. Körfez Bar'a (rock bar)gittik. Müzikler çok güzeldi. Bodrum'a tatile gelişimizi kutladık.

00.30 ve sonrası (ertesi güne geçtik ama gün kesintisiz devam ediyor)
1/2 bardak bira (330'luk)
1 kadeh votka redbull
4-5 shot kokteyl (az alkollü toplamda 1,5 çay bardağını geçmez)

Çok güzel bir akşamdı. 03.30 da otele geldik :) Sanırım yarın öğlene kadar uyuruz

Toplam 2,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bu gün 27 saati geçti :) Biraz fazla alkollü oldu ama tatilin ilk günü yol yorgunluğunu atmak için değerdi. Tek meyve akşam yediğim 1 dilim karpuz oldu. Bugün çok az da yüzdüm. Deniz dalgalıydı. Havuza girmeyi de pek sevmem.