160. GÜN (tatilin 6. günü)

28 Temmuz Perşembe

Tam tahmin ettiğim gibi bugün ancak kalkıp kahvaltıya gidebildim. Denize giremedim :(

10.00
4 kaşık menemen (bol domatesli süperdi)
1 dilim kaşar peyniri
1 parça ızgara sucuk
6-7 tane yeşil zeytin (baharatlı olan çok lezzetliydi, zeytinler küçük bu arada)
Domates, salatalık
3 dilim ekmek
1 minik poğaça
Kahve

Bugün de yine yediklerimi yazmayacağım çünkü fotoğrafını da çekmedim. Zaten artık tahmin edersiniz ki hemen hemen aynı şeyleri yiyorum. Bugün ızgara balık vardı ve güzeldi. Balık çok sevdiğim için tatilde çıkan tüm balıklardan yedim ama hepsi dondurulmuş balıktı ve her zaman çok yağlıydı.

Bugün öğleden sonra nihayet step egzersizine katıldım. 30 dakika sürdü ama çok terletti. Sonrasında da eşimle biraz masa tenisi oynadım. Masa tenisini çok severim :)

Tatilde otele gittiğinizde eğer bu tarz aktiviteler varsa mutlaka 1-2 kez de olsa katılın hem eğlenmiş olursunuz hem de metabolizmanızı canlandırmış olursunuz. Özellikle de çok yüzen biri değilseniz en azından yürüyüş yaparak egzersiz yapmayı deneyin...

Masa tenisi oynarken de bir fotoğrafımızı çeken olsaydı keşke :)

Bu akşam otelde arkadaşlarla toplanıp sohbet etme akşamımız oldu. Tabi ki yine çekirdek aldık bu sefer 2 bardak dolusu yedim :)
2 bardak 330 ml bira

Bugünlük de bu kadar :)

Toplam 2,5 litre su (özellikle akşam yemekleri sonrasında çok susuyorum)

Günün değerlendirmesi :
Kalorik açıdan diğer günlere benzeyen ama aktivite açısından daha iyi bir gündü. Aslında bodrum'a indiğimiz akşamlarda da çok yürüdüğümüz için bu tatil baya hareketli geçiyor denebilir.

28 Temmuz Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...