186. GÜN

23 Ağustos Salı

Bugün Etiler ofisimdeki günüm, şimdilik her Salı Akmerkez'in hemen yanındayım :)

07.30
3/4 sokak simiti
2 dilim beyaz peynir

Simitin kalanını eşim yiyor çünkü kahvaltımızı arabada giderken beraber yapıyoruz. Ofise varıp sabah kahvemi içmek için sabırsızlanıyorum...
Kahvenin çok güçlü bir antioksidan olduğunu yani kansere karşı koruyucu olduğunu biliyor muydunuz?

09.30
Kahve

11.00
2 adet kuru kayısı

12.30
2 kepçe dolusu yeşil mercimekli erişte çorbası (mercimek yemeğini çorbaya dönüştürdüm :)
1 adet imambayıldı (Füsun Hanım harika yemek yapıyor eline sağlık...)
1 dilim ekmek
Biraz yeşillik salata

15.30
3 adet kayısı
6-7 iri tane üzüm
2-3 dilim şeftali

17.30
Filtre kahve (şekersiz)

18.00
2 adet Etiform limon lifli diyet bisküvi
1 adet kuru kayısı

Çok acıktım, hazır birşeyler yiyeceğiz...

20.30
1,5 lahmacun(aslında 1 tanesiyle her zaman doyuyorum ama illa o yarımı da yiyeceğim)
1 bardak ayran

21.30
1 adet Türk Kahvesi

Bu akşam yiğenim Berra'yı aldık bizde kalacak. Yarın teyze kız günü yapacağız, çok mutluyum :)Geçen Salı da bizde kalmıştı ve Çarşamba çok güzel vakit geçirmiştik...

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Hem sebze, hem meyve hem de karbonhidrat içeren çok dengeli bir gündü. Gayet sağlıklı beslendim ve porsiyonlarımı da sınırlamayı başardım.
Çoğu insan blogumda ne kadar az yediğimle ilgili yorumlar yapıyor. İşte bu sayede kilomu korumayı başarabiliyorum. Çünkü genelde spor yapmayan ve haftasonları da kalorili beslenen biriyim. Yani el mahkum! Bıraksanız ben de iştahla önüme gelen herşeyi yerim ama hayatta seçimlerimiz yaşam tarzımızı belirliyor. Karar vermemiz gerek, hem çok yiyeyim hem de ince kalayım. Yok böyle bir şey! Gerçekçi olalım ve hayatta bizi neyin daha mutlu ettiğine karar verelim. Ya çok yiyince o kalori yakılana kadar dikkat edeceğiz, elimizden geleni yapacağız. Ya da sorumluluğu üstümüze alıp, kabullenip şikayet etmeyeceğiz. Hangisi?

23 Ağustos Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...