183. GÜN

20 Ağustos Cumartesi

Bu Cumartesi çok yoğun sayılmam hem tatil zamanı hem de Ramazan olması nedeniyle çoğu danışanım kayıplara karıştı :)

08.30
1 bardak süt

10.30
2 dilim ruşeymli ekmek
2 dilim kaşar peyniri
2 fincan Kahve

İş çıkışı eşimle Kozyatağı Carrefour'a gittik. Pizza Pino'da pizza yedim...


14.30
3/4 ton balıklı pizza (pizza çok lezzetliydi,ton balıklı olması nedeniyle biraz yağlıydı ama çok ince hamurlu olması nedeniyle bana çok ağır gelmedi. 1/4'ünü yemedim çünkü doymuştum fazla geldi)
1 kutu light Coca Cola (nadiren kola içerim bugün canım istedi)

Öğleden sonra kayınvalidemi alıp biraz gezdireceğiz. Deniz kenarı olsun içi açılsın diye Vaniköy'e her zamanki yerimize götürdük (Alperenler Çay Bahçesi). Geçen Pazar da Kızkulesi manzaralı köftecimize götürmüştük. Artık iyileşti biraz gezme vakti :)

Tok olduğum için birşey yemedim.

16.30
1 fincan az şekerli Türk Kahvesi

Eve gelince...

19.30
1 adet şeftali

Bu akşam sinemaya gitmeye karar verdik. Yemeğimizi de orada yeriz. Canım deniz mahsülleri istiyor (çok sevdiğimi artık herkes biliyor). Ümraniye Meydan'a gittik. Eşimi kandırdım (çünkü o hiç sevmez) SuchiCo'ya gittik...

21.00
1/2 kase Tom Yam/acılı karides çorbası (içindeki 2 adet karidesi ve biraz sebze ve mantar parçalarını yedim.İyi ki bu çorbadan istemişim çünkü çok üşümüştüm, acılı ve sıcak çorba beni kendime getirdi ama çok acıydı tamamını içemedim)

6 küçük parça kani roll/surimili suşi

Yemekte hafif yemek istedim çünkü birazdan sinemaya gireceğiz ne kadar yemeyeceğim desem de patlamış mısır yerim :)

22.00-00.00 arası
1 küçük boy mısırın yarısı kadar patlamış mısır

Bu arada film olarak "Her Yerde Aşk"(The Ages of Love) ı izledik. Ben zaten Bir İtalya aşığı olarak tüm İtalyan filmlerini çok severim. Çok güldüren bir filmdi gerçekten eğlendim. Ayrıca insan Monica Bellucci'nin yaşlanmayan güzelliği nedeniyle filmden büyülenerek ayrılıyor. Biri ölümsüzlüğü bulsun ve Monica Bellucci hiç yaşlanmasın lütfen!!!!!

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bence çok kalorili bir gün olmadı. Tek kalorili yiyecek pizzaydı, diğerleri zaten zararsız. Ha tabi birde gece yediğim patlamış mısır masum sayılmaz :)Olsun bir Cumartesi günüğ için bence yine de hasarsız denilebilir.

20 Ağustos Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Bu arada film afişinin görselini aramak için google'a "her yerde aşk" yazdığımda sunucu aramayı filtreledi. Eğer filmle ilgili bilgi almak isterseniz "her yerde aşk filmi" yazmanız gerekiyor. Bakalım bu filtrelemeler bizi nereye götürecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...