314. GÜN

29 Aralık Perşembe

Bugün ilk randevum saat 09.00 da olduğu için evde kahvaltı yapmadım ama tostumu hazırlayıp yanıma aldım. Evden çıkmadan her zamanki gibi 1 fincan sütümü de içtim. 


08.30
1 fincan süt 

10.00
2 dilim Uno çok tahıllı ekmek 
1 dilim kaşar peyniri ile tost

1 kupa kahve (bende kupa/fincan alma hastalığı var :) belkide birşeyler içmeyi sevdiğim içindir. Her gittiğim yerden bu tarz eşyalar alırım. Bu kupamı da Barcelona tatilimizde almıştım. Severek kullanıyorum)


Hala nezle durumum devam ediyor. Ama biraz iyileştim sayılır. İyileştiğimi artan iştahım ve acıkan karnımdan anlıyorum :) Arkadaşımla Palladium'a gittik öğle yemeğimizi orada yiyeceğiz.


Cook Shop
14.30
1 kase ezogelin çorbası
Enginarlı salata (favori salatalarımdan biri. İçinde enginar ve parmesan dilimleri var. Cook shop'un salataları her zaman çok taze oluyor. Galetayı da yedim)
1/2 dilim ekmek

17.30
1 kupa tarçın karanfil çayı

Bu akşam yılbaşı öncesi eşimin ailesine ziyarete gideceğiz. Oradan da Semralar'a (kızkardeşim). Yılbaşı akşamı arkadaşlarımızla olacağımız için önceden uğrayalım dedik.


Hasanpaşa'da (Kadıköy) Güler Osmanlı Mutfağı diye bir restoran var. Daha önce de yazmıştım okuyanlar bilir. Yine orada yemek yedik. Sonra aile ziyaretlerimizi yapacağız.


20.00
1 kase soran yemez çorbası :) böyle diyorlar her seferinde bana yoğurtlu bir çorba rastlıyor. Baya yoğun kıvamlı ve bol pirinçliydi
Osmanlı mutfağı tabağı (güya bu küçük porsiyondu. Sadece 2 çatal ucuyla pilav yedim. Geri kalan etli yemeklerin de 2/3'ünü yemişimdir. Porsiyon bana çok geldiği için eşim kalanını yedi. Üstelik onun tabağı bundan daha fazlaydı.)

Tabi ki ben çok şiştim ve doydum. Kırmızı eti pek sindiremiyorum ben...
 
20.30
2 bardak çay (şekersiz)

Bugün artık başka birşey yemedim. 

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
2-3 gündür az yiyorum ve iştahsızım diye akşam protein yiyeyim dedim ama bana ağır geldi. Çünkü porsiyon fazlaydı ve haliyle bu yemekler biraz da yağlıydı. Ama lezzetliydi. İyi ki öğlen salata yemişim. Bu akşam aslında Kadıköy Shaft barda bir arkadaşımın grubunu dinlemeye gidecektim ama malesef hasta olmam nedeniyle bar ortamına girmeye cesaret edemedim. Arkadaşım Umut güzel bas çalıyor. Grubun adı Prelude. Neyse bir dahakine giderim artık...

29 Aralık Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...