325. GÜN

9 Ocak Pazartesi 2012

Bu sabah kahvaltımı evde yapıp gideceğim. İlk randevum 10.00'da...

09.00
1 fincan süt
Kaşarlı tost (beyaz ekmekten)


Ofise gelince ilk iş kahve yaparım. Ortamda kahve kokusunun olması beni çok mutlu eder.

10.00
1 kupa kahve

Dün yaptığım yemeklerden getirdiğim için öğle yemeğim hazır. Ögle randevularım bitince yiyebilirim.


14.00
4-5 kaşık zeytinyağlı brüksel lahanası
4-5 kaşık domatesli bulgur pilavı
Bu yemeklerden fazlaca getirmiştim. Biraz kaldı akşam acıkınca yerim.

16.30
1 fincan kahve ve 1 parça çikolata


Bugün de herzamanki gibi 20.00 de işim bitecek. Akşam randevularım sırasında acıktığım için kalan yemekleri yedim 

18.45
3 kaşık zeytinyağlı brüksel lahanası
4 kaşık bulgur pilavı


Bunları yediğim için eve çok aç gitmedim. Ama evde dünden kalan 1 tane balık olduğu için aklım tamamen ondaydı. Yedim ve rahatladım :)

21.00
1 kase çiçek şehriye çorbası
1 adet fırında levrek (soğuk balık yemeyi severim, ısıtmadan bol limon sıkarak yedim)

22.30
1 adet elma

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün sağlıklı ev yemekleri yiyerek kendimi çok mutlu etmiş oldum. Brüksel lahanası çok güzel ve lezzetli olmuştu. Yine bulgur pilavı aşkıma şahit oldunuz.

9 Ocak Pazartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. bulgur pilavını bol suyla yapıyorsunuz anladığım kadarıyla daha doyurucu olur böylece değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 1 kase bulgura 2 kase su koyarak pişiriyorum. Bulgur çok fazla şişen bir tahıl olduğu oldukça tok tutar.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...