326. GÜN

10 Ocak Salı 2012

Yine bir Salı günü Avrupa yakası danışanlarımı sağlıklı beslenmeye teşvik ederek mutlu etmek üzere yollara düştüm...

07.30
3/4'e yakın sokak simiti 
2 dilim beyaz peynir

Bu gün hiç keyfim yok. Bazı sorunlar nedeniyle kötü bir gün geçiriyorum. Düzeleceğine inanıyorum...

10.00
1 kupa kahve


12.30
3 kaşık kıymalı pırasa yemeği ve 2 parça brokoli
4-5 kaşık domatesli bulgur pilavı
2 kaşık ev yoğurdu


15.30
1 fincan Türk Kahvesi(tek şekerli)


18.00
4 adet kuru kayısı

Etiler'den 20.00 de ayrılabildik. Ataşehir'e vardığımı zaman evde Kürşad'a göre yemek olmaması nedeniyle dışarı da yemek yemeye karar verdik. Ataşehir Ortaköy Doydum Büfe'ye gittik


20.45
1/2 kase mercimek çorbası
1 adet tantuni dürüm
1 kutu ayran
7-8 tane acı biber turşusu


Yemekten sonra eşimin kızkardeşine gittik. O şu an bir kız bebeğe hamile ve 3 Mart'ta doğum yapmasını bekliyoruz :) Oğulcan abi olacak artık...

21.30
2 bardak şekersiz çay

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Bu hafta canım sürekli karbonhidrat istiyor. Dürüm yemek iyi geldi. Öğlen sebze, akşam da et yemiş oldum. Oldukça dengeli. Malesef yine sadece 1 porsiyon meyve var o da kuru kayısı. 
Ataşehir'deki danışanlarımın yılbaşı hediyelerini vermiştim bugün de Etiler danışanlarımın hediyelerini dağıttım bitti. Herkes çok beğendi ben de mutlu oldum :)

10 Ocak Salı 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. bütün yediklerinizi yazıyorsunuz ve kaloriler hakkında bilgilisiniz kalori hesabı yapıyor musunuz? her zaman olmasa da canınız sıkılınca vs. ? ortalama kaç kaloridir sizin menüleriniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla kalori hesabı yapmıyorum ama sanırım kaç kaloril olduklarının da farkındayımdır. Çünkü 10 senedir bu işi yapıyorum ve ortalama kalori bilgilerine sahibim. Ama elimde hesap makinesi hesap işine girmiyorum. Benim için önemli olan öğünde doymam ve canımın istediği herşeyden yasaksızca yememdir. Porsiyon kontrolünü çoğunlukla başarılı bir şekilde sağlıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...