337. GÜN

21 Ocak Cumartesi 2012

Yoğun bir Cumartesi daha beni bekliyor. Herkesin Pazartesi sendromu olur, ben de aynı şey Cumartesi için geçerli :)

08.30
1 fincan süt


09.30
1  kupa kahve-ofiste
1 adet peynirli kepekli sandviç (Sandviçimi randevu aralarımda yedim. Bir seferde degil 2 saat içinde lokma lokma :)

İşim saat 15.00 de bitti ve çok acıkmıştım. Bu kadar açken aklıma ilk gelen şey tabi ki hamur oluyor. Doğru mantıcıya...

Ataşehir Anatolia Mantı Evi'nin mantıları gerçekten harika!



15.30
1 porsiyon Kayseri mantısı

Markete uğrayıp eve gittik. Bu akşam annem, kardeşim ve Berra bizde kalacak. Bilin bakalım ne yiyeceğiz? Tabi ki balık! Balık ritüelimizi bilmeyen kalmadı :)

17.30
1 fincan kahve


20.30
1 adet fırında levrek
Bol roka marul salatası
3-4 kaşık patates salatası

Yemekten sonra evdeki 3 patlamış mısır canavarı Semra, Berra ve Kürşad peşimden ayrılmadı. Semra hamileyken patlattığım mısırların haddi hesabı yok. Sanırım Berra da o nedenle bu kadar mısır seviyor! :)


Önce mikrodalgada patlayan elmalı tarçınlı popcornu (markasını unuttum Metro marketten almıştım) deneyim dedim. Aman Tanrım! Bu kadar kötü bir tat olamaz. Hiç kimse sevmedi. Bizim damak tadımızla uyumlu hiçbir yanı yok. Tek kelimeyle yenmez bu!

Gelsin tuzlu popcorn :) tam 2 büyük tencere dolusu mısır patlattım. Bu konuda uzmanımdır...

22.00
3 kupa dolusu patlamış mısır yemişimdir herhalde...

23.00
3-4 dilim armut

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün de güzel beslendim bence, ama tabi ki patlamış mısır tam bir gereksiz Cumartesi aburcuburuydu. Yapınca yeniyor işte. Çok abartmamak lazım hele ki diyetteyseniz, unutmayın 1 kupa dolusu patlamış mısır 1 dilim ekmek kalorisi gibi sayılır. Çok yağlıysa daha da beter yani...

21 Ocak Cumartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...