334. GÜN (Antalya)

18 Ocak Çarşamba 2012


Antalya'da ikinci güneşli güne başladım. Ama güneş insanı kandırıyor, hava çok soğuk bırrrrr!


10.30
1 fincan çay
2 kaşık biberiyeli zeytinyağlı lor peyniri
2-3 siyah zeytin
2 minik domates (biberler süs için tabakta, taze biber yemeyi pek sevmiyorum)
1 dilim ıspanaklı börek
1 dilim çavdar ekmeği


Kahvaltı sonrası annemle eve yürüyüş mesafesinde olan bir cafeye gittik. Buraya yazın da gelmiştik. Big Man. Hava çok güneşli diye dışarda oturalım dedik ama oldukça soğuktu. Ama kahve keyfi ve manzara güzeldi...

13.00
1 fincan filtre kahve (az sütlü)


Annemle biraz kuaför işleri yaptıktan sonra çok acıktığımızı farkettik. Evde o kadar güzel yemek varken dışarda pide yedik. Sonrasında pişman olduk çünkü ben hiç beğenmedim. Pide fazla domatesli olduğu için ekşi olmuştu.


16.00
1,5 porsiyon kuşbaşı pidenin yarısı
1 kutu ayran
Biraz salata

Buradan bir başka aile dostumuz olan Sema Abla'ya gittik. İstanbul'dan sonra Antalya'da bir yere gitmek çok kısa mesafe ve süre olarak geliyor. Hava soğuk olmasa yürürdük ama yürümedik tabi ki...

17.30
2 bardak çay
1 adet küçük çikolata


Bu akşam annemle babamı yemeğe götürmek istedim. Evde mis gibi yemekler var ama her zaman da yemeğe çıkamıyoruz. Lara'da Çakırbey'e gittik. Yani bu  tatilde de yine mahallemizin dışına çıkmadım :)


20.30
1/2 yağda kızartma içli köfte
4 parça kuzu ve tavuk şiş 
2 adet  küçük kanat
1 parça döner
1 köfte kadar Adana kebap (tabağıma Beytiyi aldım ama yiyemedim bana bu kebaplar çok kokuyor, hiç mutlu olmadım)
1 kaşık bulgur pilavı ve kuru soğan
2 kaşık çoban salata (salatadaki taze biber çok acıydı o nedenle fazla yiyemedim)

1/2 lavaş ekmeği

Yemek sunumu ve restoranın müşteri ilişkileri son derece iyiydi. Ama kebap işi bana göre değil bir kez daha anladım, kokusu ve yağı ağır geliyor sanırım...

21.30
1 Türk kahvesi (evde)


22.30
Karışık meyve (toplamda hepsi 1,5 porsiyon eder)

Toplam 2 litre kadar su 

Günün değerlendirmesi : 
Bugün biraz fazla kalorili beslendim. Ama büyük porsiyonlarda yemedim. Yemeklerin kalorisinin fazla olması kırmızı et ve yağdan zengin olmasından kaynaklanıyor. Bir de hamur ağırlıklı oldu tabi ama ne yapalım, kebapçıya gidip kepekli ekmek yiyecek değildik yani :)
Yarın öğlen İstanbul'a dönüyorum, annemi de götürüyorum...

18 Ocak Çarşamba 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...