331. GÜN

15 Ocak Pazar 2012

Bu sabah eşimle beraber kahvaltı edebilmek için erken kalktık. Kahvaltıdan sonra Lefter'in cenaze töreni için stadyuma gidecek. O nedenle bir Pazar sabahına göre biraz erken kahvaltı yaptık.


09.30
1 fincan kahve
3 dilim sucuk
1/2 dilim beyaz peynir 
3 tane iri yeşil zeytin
1 yumurtanın sarısı + beyazının yarısı
3 kalın dilim beyaz ekmek

Bugün yoğun bir gün beni bekliyor. Blog yazılarımın aksamaması için geride kaldığım günleri yazmam gerek. Sonra okurlarım merak ediyor :)


Önce biraz ev işlerini yaptım. Markete gitmeye zaman olmadığı için ben de Migros'un sanal marketinden sipariş verdim. Antalya'ya gitmeden önce eşime birkaç günlük yemek hazırlayım da ben yokken yesin...

13.00
1 kupa kahve ve 1 adet yılbaşı kurabiyesi


15.30
1 fincan earl grey çay

Blog yazmak çok zaman alan bir iş olduğu için saatlerce masa başındaydım. Bir ara acıkınca mola verdim.


16.30
1 kase mercimek çorbası (koca bir tencere yaptım)
1 dilim ekmek









Yeniden yazı yazmak için masa başına oturdum. Yazdıkça daha da mutlu oldum. Çünkü istatistiklerden takip ederken dakika dakika artan okuyucularımın sayısı beni yazmaya daha da çok motive ediyor :)



Siparişler saat 7'ye doğru gelince yemek yapmam zaman aldı. Yine Roma'dan aldığım hazır Knorr safranlı ve porçini mantarlı risotto ve mantarlı et sote yaptım.


20.30
4 kaşık mantarlı et sote
4 kaşık Knorr safranlı ve porçini mantarlı risotto
3 kaşık zeytinyağlı pırasa

Uzun süren blog yazılarımın sonrasında film molası verdim. Eşimle Cleaner diye bir film izledik. Güzel bir filmdi.


22.30
1/2 portakal
4 dilim kivi
3 parça mandalina

Toplam 2 litreye yakın su


Günün değerlendirmesi : 
Yoğun ev işi ve blog çalışmalarıyla geçen ve sağlıklı ev yemekleri içeren bir gündü. Bu kadar yoğun bir günün ardından emeklerimin karşılığını blog okurlarımın takdiri ile aldım. Yarın 18.30'da Antalya'ya gideceğim. Çantamı hazırlayıp günü bitirdim.

15 Ocak Pazar 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

13 yorum:

  1. Serap hep içimden geçiyor ama size yazmıyordum, ama şimdi yazıyorum işte "you're a beautiful soul", İngilizcesi anlamı daha iyi veriyor ama kısaca siz güzel bir insansınız hem de çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin güzelliğiniz Ayşe Hanım, takibiniz beni çok onurlandırıyor...
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Serap hanım sizi keyifle takip ediyorum menüleriniz harika benim kilo sorunum var sizin blogu kıskanıp bende bir blog açtım.Ziyaret ederseniz sevinirim :)
    Sevgiler
    Seda
    http://110kilo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ziyaret ederim. Arada bir kendinizi hatırlatın bana ama, rapor isterim kilonun gidişatı konusunda :)
      Kolay gelsin ve hayırlı olsun...

      Sil
  3. Saçlarınızın toplu hali çok ama çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bilirsiniz evde aceleyle toplanan saç her zaman çok güzel olur, dışarı çıkarken aynısını yapmak isteseniz yapamazsınız :) Aynen öyle sanırım...

      Sil
  4. hangi kahveyi tercih ediyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an evde hazır kahve olarak Tchibo Creme Gold var. Onu kullanıyorum. Tavsiye ederim...

      Sil
  5. tam yağlı süt yerine keçi sütünü neden tercih etmiyorsunuz? daha mı yağlı yoksa tercih meselesi mi ? faydalı görüyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce keçi sütü kullandım, tadını da sevdim. Ama keçi sütü daha yağlı olduğu için piyasada sadece %50 yağlısı var ve daha pahalı. Açıkcası gerek duymuyorum, sonuçta amaç süt içmek :) hepsi olur

      Sil
  6. 1 porsiyon çorba kaç kepçedir?

    YanıtlaSil
  7. Bana göre 2 kepçe toplam 200 ml kadar yani. Ama ben her seferinde farklı standartlarda yiyebiliyorum. Diyet yapanların hep aynı miktarda yemesini öneririm.

    YanıtlaSil
  8. yarım yağlı sütü de mi önermiyorsunuz?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...