336. GÜN

20 Ocak Cuma 2012

Bugün ofise 09.00 da geldim, tabi ki evden çıkmadan 1 fincan sütümü içtim.

08.30
1 fincan süt 


09.30
2 dilim Wasa original
1 kupa kahve (ofiste)

Az yediğim için acıktım 1 dilim daha Wasa atıştırdım

11.00
1 dilim Wasa original

Bugün çok yoğunum çünkü hafta içi Antalya'da olduğum için tüm randevularım yığıldı. Yemek yemeye zamanım yok o nedenle parça parça yiyeyim dedim.

12.00
1 kase çorba

Ancak saat 15.00'te yemek yeme fırsatım oldu...Değirmen'den verdiğim siparişi yedim. Şansıma ıspanak vardı :) üstelik çok hafifti.


15.00
5-6 kaşık kadar ıspanak graten (beşamal sosu çok azdı ve kaşar peynir de abatılı değildi, o nedenle hafifti)
6-7 kaşık makarna
2 kaşık yoğurt

16.00
1 fincan hazır Türk kahvesi (Nestle'nin Falcı-orta şekerli isimli hazır kahvesi, sadece sıcak su koyup karıştırıyorsunuz. Gerçekten çok pratik ve içim kalitesi güzel)

Biliyorsunuz aylar önce (Ramazan'da) Macbook'um arabanın bagajından çalınmıştı. Bu süre boyunca kardeşimin ki ile çalışmıştım. Bir arkadaşım Amerika'dan gelirken bana yeni bir tane getirdi. Bu akşam onu almaya gideceğiz. Artık Macbook pro'ya terfi ettim :) mutluyum, çok çalışarak hak ettim!


Arkadaşlara gitmeden önce yemek yemeye Kozyatağı'na gittik. Hep önünden geçtiğimiz bir çöpşiş restoranı vardı. Orada yemeye karar verdik. Ama malesef yemek için çok uzun süre sabırla bekledik. Şansımıza çöpşiş bitmiş yenilerinin gelmesini bekledik.


20.30
1 tabak salata (çöpşişi beklerken bitti bile)
8-9 şiş çöpşiş (tabi ki yağlarını yemedim, kalanını eşim yedi, soğanın yarısını ve domatesi yedim)
1/2 lavaş ekmeği
1 kutu ayran

Arkadaşlara giderken Suadiye Mado'dan tatlı aldık. Bu akşam bilgisayarıma kavuşacağım için mutluyum, tatlı yiyeceğim :)


22.00
1 kupa kahve
1/2 kazandibi (süperdi, ben zaten yersem sütlü veya muhallebili tatlıları tercih ederim)
3 kaşık profiterol (eşimin kalan tatlısından laf olsun diye yedim)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Hem protein, hem sebze hem de karbonhidratın yeterince ve dengeli olduğu bir gündü. Bence içerik açısından çok örnek bir beslenme günüydü ama öğün saatlerim düzensiz oldu. Tatlı yediğim için meyve yememem de iyi bir tüyo sayılır.

20 Ocak Cuma 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...