341. GÜN

25 Ocak Çarşamba 2012

Bugün ofise 10.00'da geldim. Kahvaltı yapmamıştım, ama tabi ki sütümü içtim :)

09.30
1 fincan süt


Ofiste...
10.30
2 dilim Wasa original
4 ince dilim kaşar peyniri


İşlerimi hallettikten sonra öğleden sonra kuaföre gittim, çok boş zamanım olduğu günler mutlaka kişisel bakım işlerimi halletmeye çalışıyorum, çünkü Cumartesi çalıştığım ve Pazar da hiçbir işe yetişemediğim için buna mecburum. Bazı kadınlar iş çıkışı gider ama ben 20.00'den önce çıkamıyorum!

Ataşehir'de MeBizz Kuaför'ün altında Komşufırın var. Oradan bir çörek ve Alman çavdar ekmeği aldım. Her ikisi de çok güzelmiş. Bugün ki öğle yemeğim bir çörek oldu.


15.00
1 dilim kurutulmuş domates ve kekikli ekmek/çörek (dayanamayıp yediğim için fotoğrafta biraz eksik çıktı tabi)

16.00
1 kupa kahve


Akşama çok güzel bir programımız var, bugün Ataşehir'deki Fenerbahçe Ülker Arena basketbol stadyumunun açılış maçı var. Ve benim çok tatlı bir danışanım bize tam 4 tane bilet ayarladı hem de locadan! Ben Fenerbahçeli değilim ama diğerleri öyle, özellikle hasta Fenerli eşim ve Simla çok mutlu oldu...

Maça gideceğiz diye iş çıkışı hızlı hızlı birşeyler yiyelim dedik. Evde yemek olmadığı için ben iş çıkışı Mc Donalds'tan yiyecek aldım.


19.30
1 adet Mc Royal sandviç (içindeki mayonezin büyük bölümünü sıyırdım, kendim için patates ve kola da almadım)


Maç için locamıza girince bir de ne görelim! Harika ikramlar, yemekler, zeytinyağlılar, meyveler, tatlılar bizi bekliyormuş. Bilseydik birşey yemeden giderdik :( malesef birşey yiyemedim... 


Maç atmosferi çok güzeldi. Gerçekten çok eğlendik. Harika bir akşamdı...

22.00
1 adet biskolata stick

Eve gelince meyve yemek istedim çünkü bugün hiç lifli birşey yemedim.

23.00
1 adet armut
12-13 tane çekirdek

Toplam 1,5 litre kadar su 


Günün değerlendirmesi : 
Beslenme yönünden karbonhidrat ağırlıklı bir gün oldu. Mc Donalds'tan burger yediğim için pişman oldum. Keşke maça aç gitseydim ne güzel yemekler yerdim...

25 Ocak Çarşamba 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

4 yorum:

  1. sizin o çok tatlı danışanınız sizi çok seviyor!:)

    YanıtlaSil
  2. Mc Royal ile asla doyamam, doymak istiyorsam diyet kola da alirim. Biraz da patates tirtiklarim mutlaka. Doymus olsam da locadaki ikramlardan yerdim. Buyuk olasilikla esiniz ve arkadaslariniz da yemistir. Nasil kendinizi tutuyorsunuz? Mideniz o daka kucuk mu ki bir Mc Royal ile tikaniyorsunuz. Bu arada ben de kilolu bir insan degilim ama surekli kendimi tutmaya calisiyorum. O yuzden merak ediyorum. Acaba siz de kendinizi tutmaya calisiyor ve basariyor musunuz yoksa caniniz hic mi istemiyor?

    YanıtlaSil
  3. Evet sadece 1 Mc Royal yiyerek doyuyorum, midem küçüktür. O nedenle fazla yiyince çok rahatsız oluyorum. Üstelik yediğim burgerden hiç memnun kalmadığım ve midem bulandığı için bir şey yemek istemedim.
    Ben işim gereği sürekli yemeklerden konuşan bir insanım, damak tadıma da düşkünüm. Malesef tüm hayatım iştahımı kontrol etmekle geçiyor. Her canımın istediğini yesem küp gibi olurum. Bu bir gerçek, tabi ki kendimi tutuyorum ama zaten yemedikçe insanın iştahı da köreliyor. O nedenle sizi çok iyi anlıyorum. Benim tek avantajım tatlı tadı sevmiyor olmam. Bunu da çocukluğumdan beri sık tatlı yememeye borçluyum sanırım.
    Takibiniz için teşekkürler, sevgiler...
    Unutmayın bizi öldürmeyen güçlendirir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...