340. GÜN

24 Ocak Salı 2012

Salı günü Etiler/Ulus danışanlarımı görmek üzere yola çıktım. Yine arabada giderken kahvaltı yapacağım. Hiç bu anın fotoğrafını çekmedim, haftaya çekeyim bari...

07.30
3/4'e yakın sokak simiti 
2 dilim beyaz peynir

Her Salı sabahı aynı menü :)


Aslında Salı günlerim yoğun geçiyordu ama sömestr tatili olduğu için herkes kar ve yurt dışı tatiline gitti...
Ulus'daki odamda güzel bir orkidem var. Bugün geldiğimde harika çiçekler açtığını gördüm ve çok mutlu oldum :)

09.30
1 kupa kahve


13.00
3 kaşık bol kıymalı karnıbahar yemeği
3 adet mercimek köftesi
3 kaşık yoğurt

Yemekler Füsun Hanım'dan her zaman çok güzel yemekler yapıyor, ellerine sağlık...

14.00
1 fincan Türk Kahvesi(tek şekerli)

Randevu arasında ufak bir Akmerkez gezisi ve alışverişi bana iyi geldi, indirimden giysi almayı seviyorum :)

18.00
6 adet badem

Son randevum 18.00'e doğru bitince ben de toparlanıp eşimin yanına Maslak'a gitmeye karar verdim. Ama yağmurda taksi bulmak ne mümkün! Tam 20 dakika taksi bekleyip biraz ıslanarak, Maslak yollarına düştüm...

Yemeği evde yiyeceğiz. Pazar günü kuru fasulye yapmıştım.


20.30
8 kaşık dolusu (taneli kısmı) etli kuru fasulye
1 dilim beyaz ekmek

Başım çok ağrıyor! Sanırım yağmurda ıslandığım için ve rüzgar nedeniyle sinüzit ağrılarım tuttu :( ağrı kesici alıp erkenden yattım. İlaç içmeyi sevmediğim ve mecbur kalmadığım sürece içmediğim için en basit ağrı kesici bile beni uyutuyor...

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün çok az yemek yedim. Zaten acıkmadım da. Bazı günler az yemek yediğim halde çok acıkmıyorum sanırım böyle günlerde metabolizmam biraz yavaş çalışıyor...

24 Ocak Salı 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...