332. GÜN (Antalya yolcusu kalmasın:)

16 Ocak Pazartesi 2012

Bu sabah kahvaltımı evde yapıp gideceğim. İlk randevum 09.30'da. Ev işlerine yardıma gelen bayan bana da simit almış. Ondan yiyeceğim.


08.30
1 fincan süt
1/2 simit ve içinde 2 dilim beyaz peynir

10.00
1 kupa kahve (kahve kokulu parfüm var mı bilmiyorum ama sanırım olursa mutlaka 1 tane alırım :)

Dün yaptığım yemeklerden getirdim. Ama öğlen yoğun olduğum için biraz geç yedim. Bugün randevularım 14.30 da bitiyor. Sonra eve gideceğim, çantamı alıp doğru Antalya'ya :)

14.30
4-5 kaşık zeytinyağlı pırasa
2-3 kaşık risotto (hazır Knorr safranlı, porçini mantarlı)


Ben havalimanına gitmek üzere evden çıktığımda İstanbul'da kar yağmaya başlamıştı. Malesef kar izleme keyfini kaçırmış oldum :(

Uçak hava şartları nedeniyle 45 dakika geç kalktı. İlk kez karşılaştığım ve öğrendiğim di iceing diye bir işlem yaptılar. Uçağın dış yüzeyinde donma/buzlanma olmasın diye yapılıyor. Benden bu kadar, merak eden araştırsın. Yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum :)


Uçakta yeni bir kitaba başladım. İtiraf ediyorum adını beğenip aldım :) Venedik'te Bir Gün (Marlena de Blasi) tam bir tatil ve yolculuk kitabıymış. Zaman nasıl geçti anlamadım. Beni tanıyan herkes bilir, içinde İtalya, İtalyanca olan herşeyle çok ilgilenirim, ha tabi bir de aşk! Seviyorum bu dili ve kültürü!

19.30
Az şekerli kahve ve 1/2 kaşarlı sandviç (uçakta)

İstanbul'dan daha soğuk bir havayla karşılaşınca şoka girdim resmen! 


Antalya'ya annem ve babamı görmeye geldim. Annemle beraber İstanbul'a döneceğim. Bu akşam siparişim üzerine annem hamsi yaptı. Hem fırında hem ızgarada...


21.00
Hamsiiiii (saydım 35 tane yemişim)
Bolca roka salatası
4 kaşık karnıbahar salatası
Ekmek yemedim.


22.00
1 fincan az şekerli Türk kahvesi (bu da annemin işlediği örtü:)


23.00
12 tane badem (en favori kuruyemişimdir)
Karışık meyve (meyve konusunda her zaman şanslıyım, soyan ve doğrayan birini hep bulurum)


Toplam 1.5 litre kadar su (yolculuk nedeniyle aksadı)


Günün değerlendirmesi : 
İki ayrı şehrin havasını soluduğum bu gün okuduğum kitap sayesinde de Venedik'e tekrar gitmiş kadar oldum. 2006 yılında gitmiştim. Artık ne kadar beğendiysem burnuma resmen Venedik'in nemli kokusu geldi.
Bence çok sağlıklı beslendiğim ama yemek yeme saatlerimin çok aksadığı bir gün oldu. Porsiyonlar da oldukça kontrollüydü.

16 Ocak Pazartesi 2012

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. Venedikte Bin Gün yazıyor bende bir gün diye okudum önce.. sonra bir baktım "bin" miş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...