227. GÜN (54,8 kg)

3 Ekim Pazartesi

Bu sabah kendimi tartılmak için hazır hissettim ve tartıldım. Takip edenler bilir öyle her gün tartılmam. Bir de ne göreyim 54,8 kg olmuşum :) eee mutlu oldum tabi aylardır 55'li kilolardaydım. Zaten bu aralar fazla kalorili beslenmemem lazım. Nedenini 1 hafta içinde açıklayacağım...

08.00 
1 fincan süt

Bugün sabah yoğun olduğum için kahvaltımı erken yiyemedim. Haliyle öğün saatlerim sarktı ama en azından evden çıkmadan önce süt içtiğim için çok açlık hissetmedim. Sütün sıvı olduğuna bakmayın. Mide asitinin etkisiyle pıhtılaşıp katılaştığı için tokluk hissini sağlamak de çok başarılıdır.

09.00
1 kupa kahve

11.30
1 yuvarlak ekmek arasında
1 dilim dana jambon ve 1 dilim kaşar peyniri

12.30
1 kupa Lipton kiraz saplı form plus bitki çayı

15.00
1 kase mercimek çorbası
6-7 kaşık kıymalı taze fasulye (arkadaşım yapmış ellerine sağlık)
2 kaşık light yoğurt
1 yuvarlak ekmek

16.00
1 Türk kahvesi
1 adet kuru erik Peyman

18.00
1 büyük mandalina


21.00
6-7 kaşık ıspanak yemeği
1 bardaktan az ev yoğurdu (kıvam olarak akışkan)
1 yuvarlak ekmek

22.30
1 adet mandalina

Toplam 2 litre su

Günün Değerlendirmesi:
Bugün neredeyse vejeteryan gibi beslendim. Haliyle düşük kalorili bir beslenme oldu. Bu hafta abur cubur yememeye gayret edeceğim...

3 Ekim Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

6 yorum:

  1. Serap Hanim, daha once yazmamistiniz herhalde, ben sizin boyunuzun kac oldugunu merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. 1,63 m. ama gerçek 1,63 benim boyumdaki kadınlar kendilerine 1,68 1,70 diyor :)

    YanıtlaSil
  3. Fotograflarinizdan boyunuz ve kilonuz arasinda cok daha fazla fark varmis gibi gorunuyor. Benim boyu 1.59 (gercek:)), kilom da genellikle 49larda ama bence size gore daha kalinim...

    YanıtlaSil
  4. İşte tam da dediğiniz gibi her insanın vücut yapısı farklıdır. Aynı kilodaki 2 insan birbirinden çok farklı görünebilir. O nedenle kilodan ziyade yağ oranına göre değerlendirme yapılmalıdır
    Vücut yapısına göre giyim, aksesuar, ayakkabı boyu vb. gibi değişebilir dış etkenlerle vücut orantımızı dengeli gösterebiliriz. Bunun için stil danışmanlarına başvurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. pardon bu gun icin yazacaktim - hamilemisiniz yoksa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...