236. GÜN

12 Ekim Çarşamba

Bugün çok yoğunum çünkü önümüzdeki 5 gün olmayacağım için randevularım sıkıştı. Daha eve gidip bavul hazırlamam lazım ve ben 20.30 dan önce ofisten çıkamam. 

09.00
1 fincan süt
2 dilim ruşeymli ekmek 
1-2 dilim kadar kaşar peyniri

Kahvaltımı evde yaptım.

10.00
1 kupa kahve

13.00
7 kaşık kabak yemeği 
2 kaşık light yoğurt (artık bitti)
1 yuvarlak beyaz ekmek
1 dilim fıstıklı baklava (eşim getirmiş hiç sevmem ama yedim)

15.00
1 fincan kahve

17.00
4 adet Peyman kuru erik

Yoğunluktan karnım bile acıkmadı...

Ofisten geç çıktığım için akşam yemeğim yine gecikti.

20.45
1 kase tarhana çorbası (2 kepçe)
2 kaşık kabak yemeği 
6 kaşık bezelyeli mısırlı pirinç pilavı

00.30
8 adet kırmızı üzüm
1 kadeh vişne votka (bunu içmezsem sabaha kadar uyuyamam, yolculuğa gitmeden önce aklıma bir sürü ayrıntı girer)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün evde ne varsa onları bitirebilmek için hem işe yemek getirdim hem de evde kalanları yedim. Bütün akşam bavul hazırladığım ve hiç oturmadığım için hareketli bir akşam geçirdim. Malesef Roma'ya gitmeden önce tartılmayı unuttum ama sanırım 54,8 kg olabilirim.

12 Ekim Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...