230. GÜN

6 Ekim Perşembe

Bugün teyze-kız günümüz. O nedenle Berra gece bizde kaldı. Sabah erkenden  "Anneme gitmek istiyoyum" yakarışları ile uyanan ve ağlayan tatlı yiğenimi teselli etmek üzere gün saat 8.00 de başladı. Ne kadar kandırmaya çalışsam da uyumaya ikna edemedim. Neyse ki çizgi film açınca ağlaması durdu :)

Evde yumurta kalmadığı için tost yapmaya karar verdim. Berra'nın tostunun dışına yumuşak olsun diye tereyağ da sürdüm. Ben hep yağsız yaparım. Zaten içindeki kaşar peyniri normal yağlı...

09.30
1 fincan süt
Kaşarlı Tost (beyaz ekmekten büyükçe bir tost yaptım tost ekmeği hesabıyla 3 dilim ekmek sayılır)
Birkaç dilim domates ve salatalık
1 adet yeşil, 2 adet de siyah zeytin

Berra'yla evde biraz takıldıktan sonra hazırlanıp Palladium'a gittik...Evden anlaşmıştık. Dün akşam hamburger yediğimiz için öğlen bamya yemeye karar verdik. Bamyayı oyun yaparak yedirdiğim için severek yiyor. Mahal'den bamya ve bulgur pilavı aldık. Çorba almayı unuttuk...

14.30
4 kaşık bamya yemeği
2 kaşık bulgur pilavı
1/2 kutu ayran
Bütün yemeği paylaştığımız için Berra benden çok yedi desem yalan olmaz. Doymadım :(

16.30
1 fincan cappucino (az şekerli)


18.30
1,5 acılı lahmacun
1 kutu ayran
Biraz maydonoz

Çok yoruldum. Saat 14.00 den beri ayaktayım nerdeyse. Sadece kahve içerken dinlenebildim. Berra nasıl hala bu kadar enerjik? Bu kıza ne yedirdim ben bugün diye düşünmeye başladım artık :) ah o çikolatalı sütler!

Halı saha maçından dönen kocam cipsleri, çikolataları yanımda afiyetle yerken sadece 1 tane cips yediğimi belirtmek isterim...

23.00
1/2 elma
4-5 iri tane kırmızı üzüm (çekirdeklerini mutlaka yiyin)
1/2 mandalina

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Çok hareketli bir gündü. Yüksek doz çoçuk bakımı beni benden aldı. Ama çok eğlenceli bir gündü. O nedenle lahmacunu hak ettiğimi düşünüyorum. Bu gibi bir durumda kesin makarna yerdim ama yemedim. Tahmin edin bakalım neden?

6 Ekim Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

3 yorum:

  1. valla esimin yaninda bende senin gibi olmak isterim.bana cok iyi ornek oluyorsunuz. makarnayi neden yemedinizi tahmin edemedim. hazir 55 altina dustunuz diye mi?

    YanıtlaSil
  2. "Zaten bu aralar fazla kalorili beslenmemem lazım. Nedenini 1 hafta içinde açıklayacağım..."

    Bu yüzden !!!

    Demet

    YanıtlaSil
  3. Evet doğru tahmin :)
    Bu sefer de bir aksilik çıkmazsa Perşembe Roma'ya gidiyoruzzzz! Haliyle orada makarna ,pizza biraz kaçacağı için dikkat edeyim diyorum.

    İştah kontrolü antrenman gerektiren bir durumdur. Akşamları eşim kadar yersem kilo alırım, tadımlık yemem daha faydalı olur diye düşünürseniz bir süre sonra bu fikir yerleşir. Biraz daha gayret lütfen

    Takibiniz için teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...