231. GÜN

7 Ekim Cuma

Bugün sabah çok yoğunum, öğleden sonra ise kendime zaman ayırmak için tatilim :)

08.00
1 fincan süt

09.30
1-2 dilim kadar kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek
Kahve

Mesleğimin en güzel yanlarından biri, danışanlarımla yemek tarifi, restoran tavsiyeleri vb. konularda fikir alışverişi yapıyor olmamız. Bütün gün yeme içme konuştuğunuz bir mesleğiniz olduğunu düşünsenize... Ben de insanım, üstelik yemek yapma merakı olan bir insanım, sürekli iştahım açık, sürekli kontrol altında tutuyorum...

Yoğunluktan ne ara öğün yiyebildim ne de öğle yemeğim vaktinde oldu. Acil yetişmem gereken bir randevum olduğu için hemen Mc Donalds'a girdim (ayrıca ofisimin dibinde yer alıyor) ve 1 küçük Cheeseburger aldım. Tam bir fast food oldu çünkü yiye yiye yetişmem gereken yere koşturdum.

14.00
1 adet Cheeseburger

Eve uğramadan önce Migros'a uğrayıp birşeyler aldım. Vaktim var, eve gidip yemek yapacağım. Yemek yapmak bana çok iyi geliyor. Home TV izlemek de :)


19.30
1 parça mantarlı tavuk göğsü ince fileto (birkaç baharat çeşidi, yoğurt ve sıvıyağ ile 1 saat kadar marine ettim)
2 kaşık mantarlı sos (kuru soğan, mantar, domates ve kekik var)
3-4 kaşık pirinç pilavı
3 kaşık patlıcan yemeği
3-4 kaşık cacık


21.00
1 bardak çay
1 adet mandalina
4-5 adet iri sarı üzüm

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün de toplam 20 dakikalık ufak bir yürüyüş imkanım oldu. Ne kadar hareketli olursak o kadar iyidir. Adım sayımızı arttırmak üzere strateji geliştirebiliriz. Ev içinde bile daha aktif olabilirsiniz.

7 Ekim Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...