229. GÜN

5 Ekim Çarşamba

Bugün güne mutlu başladım çünkü annemin 51.yaşgünü. Yanında olup kutlayamasak da iyi olduğunu bilmek bile yeter. Nice mutlu ve sağlıklı senelere annecim. Seni çok seviyorum birtanem...

08.00
1 fincan süt

09.30
2 dilim beyaz ekmek
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

11.30
Adaçayı

13.30
5-6 kaşık patlıcan yemeği
3 kaşık light yoğurt (ben normalde light yemem bunu gelirken arkadaşım almıştı)
1 yuvarlak beyaz ekmek

15.00
Bergamutlu yeşil çay çaykur

16.00
Tek şekerli Türk kahvesi

18.00
1 adet ananaslı Activia yoğurt


Ataşehir'deki Burger House'a gittik...


20.30
7-8 parça patates kızartması (küçüklerinden)
2 küçük köfteli burger (1 tanesini Berra yedi)
1 kutu ayran

22.30
1 küçük kare parça bitter çikolata (eşim benim için bitter almış onun hatrına 1 lokma yedim yoksa canım istemedi)
1/2 mandalina
3-4 adet iri kırmızı üzüm

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi :
Akşam burger yemesek daha iyi olurdu ama Berra'yı kırmak istemedik. Bu akşam bizde kalacak çünkü yarın okul tatil ve ona bakabilecek tek kişi de benim. Yaşasın yarın teyze kız günü!

5 Ekim Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. sizin listeleriniz okumak cok hosuma gidiyor. gunluk hayatta herseyden azar azar yiyerek vermek isitiyorum bende liste ya da yasak olmadan..o yuzdende sik sik sitenizi ziyaret edip kendim bu sistemi uygulayip nasil 30 kiloda da verebilirim diye dusunuyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...