233. GÜN

9 Ekim Pazar

Bugün sabah eşim erkenden sınava gitti, ben de saat 10.00'a kadar güzelce uyudum.

11.00
1 fincan kahve
2 dilim ruşeymli ekmek 
1-2 dilim kadar kaşar peyniri ile bir kaşarlı tost yaptım

13.30
2 adet taze ceviz

15.00
3 adet tuzlu hazır kurabiye kardeşim gelirken Komşufırın'dan almış
1 fincan kahve

Geçen hafta balıkçıya gittiğimizde kalanları paket yaptırmıştım ve eve gelince hemen derin dondurucuya koymuştum. Şimdi onları mikrodalgada ısıttım. Kalan balığı atmaya asla kıyamam.

19.00
1 kase tarhana çorbası (kıvamını yoğun yapmışım)
5 adet minik istavrit tava
2 adet kalamar tava
2 köfte kadar çipura parçası
4 kaşık çoban salata
2 kaşık makarna (1 köfte kadar kıymalı-salçalı makarna sosu ile)

21.00
1 kupa adaçayı

21.30
2 kaşık nar (çok ekşi olduğu daha fazla yiyemedim)

Toplam 2 litre su



Günün değerlendirmesi :
Bugün pek iştahım olmadığı için fazla yiyemedim. Hatta yediklerimi de pek acıkmadan yedim. Sanırım heyecandan :) Bu sefer bir aksilik olmazsa Perşembe günü Roma'ya gidiyoruz. Beni tanıyan herkes İtalya'yı ve İtalyan kültürünü ne kadar çok sevdiğimi bilir. o nedenle çok mutluyum. Günlerdir makarna yememe nedenim de bu :) Daha önce Roma'ya gidenlerden restoran önerileri bekliyorum...

9 Ekim Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...