228. GÜN

4 Ekim Salı

Bugün Etiler/Ulus ofisimdeki günün yine arabada giderken simit keyfi yapacağız...

07.30
3/4 sokak simiti
1,5 dilim beyaz peynir

09.00
1 kupa Kahve

10.00
1 fincan çay

Hem pratik hem de suda haşlandığı için sağlıklı bir besin olan mantının tek kötü tarafı beyaz undan yapıldığı için çabuk acıktırmasıdır. O nedenle yoğurtla yenmesi en doğrusudur. Verdiğim diyet programlarında asla yasak değildir. Kilo vermeyi de engellemez ama porsiyon kontrolü çok önemlidir...

12.30
2 dolu kepçe mantı (1 yemek kaşığı zeytinyağlı)
2 kaşık yoğurt
Birkaç dilim domates ve salatalık
2 lokma tam buğday ekmeği (salatanın suyuna batırdım)

Levent'te bir işim vardı taksiye binmek yerine yürümeyi tercih ettim. Gidiş dönüş 30-40 dakika yürüdüğüm için ( üstelik de 6 cm topukluyla) Pelit'e uğradım ve makaron aldım, renkli oluşu cazip geldi yoksa özel bir düşkünlüğüm yok. Ama gerçekten kaliteli ürünler yapıyorlar, arada bir insanın kendini ödüllendirmesinde bir sakınca yoktur. Dozu kaçmadığı sürece...


15.00
1 adet küçük makaron (pembe)
1 kupa kahve

16.30
1 adet makaron (sarı)
Bunlar çok tatlı ve hiç bana göre değil içim bayıldı resmen...

19.30
1 parça ayçöreği (bugün biraz çörekli, kurabiyeli oldu)

Evde yemeğim vardı o nedenle dışarda yemek istemedim

20.30
4-5 kaşık zeytinyağlı patlıcan yemeği
3-4 kaşık tavuk suyuna pirinç pilavı
3-4 kaşık çoban salata (her zaman eşim yapar, çok keyif alıyor, zaten benden daha güzel yapıyor)
1-2 dilim beyaz ekmek (salatanın suyu vakası yine, yeni aldığım Kühne siyah havuçlu nar ekşisi salatanın rengini harika yapıyor. Mutlaka deneyin. Ama ekmek batırmamaya gayret edin)

21.30
1 kupa hasta çayı (şunun tarifini yazayım artık)

22.30
3 adet bütün taze ceviz
8-10 tane iri çekirdekli kırmızı üzüm

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün biraz unlu mamül günü oldu ama porsiyonlarım fazla değildi. Ayrıca yürüyüş de vardı. Akşam da sebze yedim. Yani gayet sağlıklı beslendim. Mutluyum :)

4 Ekim Salı

Diyetiyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

1 yorum:

  1. serap hanım ben öğlen karbonhidrat ağırlıklı beslendiğim zaman akşam protein almaya gayret ediyorum ancak bu her zaman mümkün olmuyor. karbonhidrat ağırlıklı beslendiğim zaman akşam sebze yesem olur sanırım değil mi? sizin beslenmenizde böyle kurallar olmadığını görünce içim rahatladı çünkü son zamanlarda bu duruma takmıştım(karbonhidrat protein eşitliği olsun diye). iyi çalışmalar :) Aysun.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...