81. GÜN

Her Salı olduğu gibi bugün de Etiler'deki çalışma günüm...
Günün 06.25 de başlıyor...

07.30
2/3 simit
2 dilim kadar beyaz peynir

09.30
1 fincan çay
1 fincan kahve

12.30
1 kase mercimek çorbası
3 kaşık zeytinyağlı bakla yemeği
3 kaşık zeytinyağlı kabak yemeği
3 kaşık şehriyeli pirinç pilavı
Salata

16.30
3 adet Etiform tahıllı bisküvi
Yeşil çay

Hava çok soğuk, çok üşüdüm...

20.00
1/2 kase mercimek çorbası
1 porsiyon mantı (Etilerde Ulubey Mantı)

Akşam eşimin ailesine çay içmeye uğradık. Mersin'den misafirleri vardı. Cezerye getirmişler...
21.00
1 dilim cezerye
1 çay bardağı çay (çay sevmediğim için haftada 1-2 kez içiyorum, kahvaltıda bile aramam)

Eve biraz geç gittik, saat 01.00 e kadar yemek yapmakla uğraştım, çünkü buzdolabımız bozuldu! Eskisi kadar soğutmadığı için buzluktaki tüm yiyecekleri erimeden pişirmem gerekiyor...Ekşili köfte ve fırında köfte patates pişirdim. Soğumaları için de balkona koydum. Hava o kadar soğuk ki...Sabah unutmadan geri buzdolabına koymam gerekiyor...Evde bir makine bozulunca ne hallere düşüyoruz, ilkel koşullara dönüş :)

00.30
2-3 adet minik köfte (ekşili köftenin içi pişmiş mi diye kontrol amaçlı)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Sanki ben artık bu hafta hamur işi yemeyeceğim diye kendime söz vermiştim... Mantıyı yedim yine! Çok seviyorum hiç dayanamıyorum. Neyseki ekmek yemiyorum pek...

10 Mayıs Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...