77. GÜN

Bugün biraz stresliyim. Öğleden sonra klimacılar gelecek ve geçen Cuma delemedikleri duvarı karot makinesiyle delecekler. Anlayacağınız baya pislik çıkacak, bana da iş çıkacak tabi ki! Ama bu sefer hazırlıklıyım, yanımda 3 tane çarşaf getirdim odamdaki bütün mobilyaların üstünü örteceğim...

09.00
1 bardak süt

10.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

Öğlen yemeği yemeye vaktim olmadı. Çünkü saat 13.00 de ustalar geldi. 16.00'ya kadar tadilat sürdü...

14.00
1 adet muz
3 adet kuru erik

16.30
2 kaşık yoğurt
1 kaşık pilav (dünden kalan)

Ofisi temizleyip sonra da hızla dışarıdaki işlerimi halletmeye çıktım. Bugün o kadar aç kaldım ki akşam acısını çıkarmayı düşünüyorum...

20.00 oldu hala sürünüyorum açlıktan :( Ataşehir'deki Köşebaşı Kebap'ı gözüme kestirdim :)
20.30
2 kaşık kısır (çok yağlıydı)
1 adet fındık lahmacun
1-2 kaşık tulum peyniri
Fırından yeni çıkmış lavaş ekmeği (sanırım 2 dilim kadar yemişimdir, arasına biraz tereyağ sürdüm ama bışağın ucuyla)
Ali Nazik (üzerindeki etlerden 4 parçasını eşime verdim, altındaki sarımsaklı yoğurtlu köz patlıcan kısmını sadece ben yedim :) tabağımdaki ekmekleri hiç yemedim)

Bütün bunları o kadar hızlı yedim ki mideme oturdu, ama bugün çok yoruldum ve aç kaldım hak ettim yine :)

Arkadaşlarla Ataşehir Lavazza'da buluştuk...
21.30
1 adet Türk Kahvesi(az şekerli)

22.30
1 adet filtre kahve (1 çay kaşığı kadar şekerli)

Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün sabahtan itibaren çok az yediğim için akşam kendimi iyi besledim :) ama tabi akşam yediklerim ağır geldiği için uzun süre sindirim sorunu yaşadım. Ama yemek gerçekten çok lezzetliydi! Ofisi temizle, topla, yerleştir derken baya bir hareket etmiş oldum. Tamamen hareketsiz bir gün sayılmazdı.

6 Mayıs Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. SERAP HANIM,
    109 KILOYUM. DISARIDAN DESTEK ALMA IMKANIM YOK. NASIL BIR DIET / SPOR PROGRAMI UYGULAMAMI TAVSIYE EDERSINIZ. SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  2. Serap Hanım günaydın,
    Kolaylıklar diliyorum size tadilatla ilgili.
    72.gün diyetinizde mantarlı risotto yapmıştınız.Sizi çok meşgul etmeyecekse kısaca tarifini bizimle paylaşabilir misiniz?Kızımla diyetisyene gittik,çok şükür harika sonuçlar aldık.Kızım 1 ayda 6.5 kilo vermiş(Yaş:16 100 kilo idi,boy 172cm)ben 4 kilo vermişim(Yaş:43 85 kilo idim boy 158cm).Mantarlı risottoyu kızım için hazırlasam bir sorun olmaz değil mi hani kalori bakımından.
    Sevgilerimle,
    Şehri Abay(İzmir)

    YanıtlaSil
  3. Evet evet ben de soguk da yenilebilen yogurt corbanizi merak ettim, tskler!!!

    Demet

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...