92. GÜN

Bu Cumartesi oldukça yoğundum ama bazı randevularım iptal oldu...

08.00
1 bardak süt (evden çıkmadan önceki en önemli rutin alışkanlıklarımdan biri)

09.30
2 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Kahve (Tchibo hazır kahve)

12.30
3 adet Peyman kuru erik

Ofisten biraz geç çıktım. Ve hala yemek yemedim. Eve gidince hızlıca birşeyler yapmam gerekecek...

16.00
Büyük bir tabak dolusu acılı, domatesli makarna (12 kaşık dolusu vardır sanırım)

17.30
5-6 adet yeşil erik
2-3 tane yeni dünya

Akşam arkadaşlarla buluşmaya karar verdik. Kadıköy'de Çiya'ya gideceğiz. Gerçek Osmanlı Mutfağı ve yöresel yemekler var...
20.30
1 kase ısırgan otu çorbası (ilk kez yedim ve gerçekten beğendim, yeniliklere her zaman açığım)
1/2 adet enginar dolması
2 adet bulgur köftesi
1 lokma mumbar dolması
1 adet zeytinyağlı patlıcan dolması
veeeee
Tatlı tabağından
1/2 parça ceviz tatlısı(taze cevizden kabuğuyla beraber)
1 tane zeytin tatlısı (yeşil zeytinden, bunu hiç beğenmedim)
1/2 parça domates tatlısı (2. favorim)
1 parça kabak tatlısı (en güzeli buydu)
1 tatlı kaşığı kadar kaymak (bu tatlılar kaymaksız yenmez çünkü çok yoğun tatlı tadı var, bazı çeşitlerden hiç yemedim)

Biraz yürüyüş yaptık...

22.00
1 kadeh kırmızı şarap
Birkaç yudum bira (eşimin bardağından)
birkaç tane fıstık ve patlamış mısır
1 orta Türk Kahvesi

Yaklaşık 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Beslenme çeşitliliği açısından çok güzel bir gün oldu. Öğleden sonraki makarnam dışında herşey çok az porsiyonlardaydı. Normalde böyle tatlıları hiç yemem ama ilk kez tadacağım için hepsinin tadına bakmak istedim. Ucunu da kaçırmadım :)

21 Mayıs Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...